VD-assistent/Office Manager till AniCura
Sense Talents AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sense Talents AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige AniCura är ledande inom högkvalitativ djursjukvård för hund, katt och övriga sällskapsdjur. Företaget föddes ur idén att med gemensamma resurser skapa en bättre djursjukvård. 2011 etablerades AniCura som den första sammanslagningen av djursjukhus i Norden och är idag det enda Nordiska djursjukvårdsföretaget med exklusivt fokus på sällskapsdjur. Företaget fortsätter att växa och befinner sig i en stark expansionsfas.
AniCura erbjuder ett komplett utbud av medicinska och kirurgiska tjänster. Detta innefattar alltifrån förebyggande vård och bassjukvård, till avancerad diagnostik, intensivvård och kirurgiska ingrepp. Företaget erbjuder även rehabilitering, sjukgymnastik och kostrådgivning samt utvalda djurfoder och vårdprodukter.
Vi söker nu en VD-assistent/Office Manager till kontoret i Danderyd. Här möts man av ett trevligt och representativt kontor i en modern och inbjudande miljö vilket för denna roll ställer höga krav på en förmåga och ett intresse att se de små detaljerna, att självständigt lyfta blicken och identifiera vad som för stunden behöver din uppmärksamhet.
Arbetsbeskrivning: Som VD-assistent kommer du att arbeta i nära samarbete med främst VD men även övriga medarbetare på kontoret. Arbetet innebär att sköta den dagliga logistikplaneringen kring VD såsom mejl- och kalenderhantering, mötesbokningar, reseplanering samt andra aktiviteter och uppgifter som berör främst VD. Rollen innefattar även faktura- och kvittohantering, sammanställning och redovisning varför det är bra om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Excel. Du ansvarar även för semester- och frånvaroplanering och rapportering samt är behjälplig till HR vid behov.
I rollen som Office Manager ansvarar du för allt som rör kontoret, mötesrummen och kontakter med hyresvärd och leverantörer samt sköter inventering, planering och beställningar av nödvändiga livsmedel, förbrukningsmaterial, kontorsmaterial etc. Du är den naturliga kontaktpunkten för nycklar, larm, parkeringsplatser etc., och är involverad i introduktioner för nyanställda. Du har god vana av att ta emot och ta hand om besökare och tycker om att ge det lilla extra i det du gör.
Personliga egenskaper: Tjänsten ställer krav på hög servicenivå och en viss estetisk förmåga. Vidare krävs stor flexibilitet och vana att hantera adhoc uppgifter samt vana att lösa situationer när de uppstår. Du har ett gott eget omdöme, hög integritet och en "can do" attityd. Som person har du lätt för att samarbeta och tycker om att hjälpa till och ligga steget före. Det är viktigt att du har god struktur, är noggrann och har ordning och reda omkring dig.
Tidigare erfarenhet och kompetenskrav: Vi tror att du har arbetat i en liknande roll tidigare, med höga krav på detaljsinne och hög servicenivå, där arbetsuppgifter och tempo varierar och där du självständigt behöver prioritera och agera. Du har god datakunskap, kommunicerar väl i tal och skrift samt har sinne för estetik. Vi lägger stor vikt vid personlighet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start under oktober 2014.
Stämmer du in på ovanstående beskrivning är du varmt välkommen med din ansökan och CV genom nedanstående länk snarast möjligt, dock senast den 23 september 2014. Urvalsprocessen kommer att ske löpande. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Waering på Sense Talents via e-post:
susanne@sensetalents.se .
Publiceringsdatum2014-08-28Arbetstider och omfattningHeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Waering, Rekryteringskonsult 0707949160
FöretagSense Talents AB
AdressSense Talents AB
Grev Turegatan 10 A
11343 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 10 A 11446 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1978736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.