Vassa administratörer sökes
Arena Personal Östergötland AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Östergötland AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Om tjänsten
Just nu söker vi 2 st administratörer som kan hjälpa vår kund i minst 3-6 veckor.
Uppdraget handlar om att hjälpa befintliga medarbetare med att samla in och administrera information.
Arbetstiderna är mellan 9-18 men vi ser gärna att du är lite flexibel under denna period.
Din profil
Du har allmänt goda datakunskaper och kan hantera windows samt office paketet. Vi ser gärna att du har jobbat inom liknande område tidigare.
Du har lätt för att lyssna in information och kan jobba effektivt. Du som får uppdraget kommer att få en mindre utbildning i dem system som behövs.
Uppdraget startar så snart vi hittar rätt personer.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-08-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-10
Ange följande referens när du ansöker: 4923
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristian Olsson
christian.olsson@arenapersonal.comFöretagArena Personal Östergötland AB
AdressArena Personal Östergötland AB
S:t Larsgatan 41 3 tr.
58224 Linköping
KontorsadressS:t Larsgatan 41 3 tr.
Jobbnummer 3633945
Observera att sista ansökningsdag har passerat.