Van administratör sökes till nästa karriärsteg

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativt arbete där du regelbundet använt dig av administrativa system och Excel? Tycker du att det är roligt att skapa ordning och orädd för hantering av siffror? Vill du ha kontakt med kunder, kollegor och leverantörer som vänder sig till dig för hjälp med information? Då är du rätt person för den här tjänsten!

Perido söker nu en driven administratör till vår kunds administrativa avdelning. Kunden är ett spännande företag med stora utvecklingsambitioner som bedriver sin verksamhet i flera städer runt om i landet. Denna tjänst är placerad på kunds kontor mitt i centrala Göteborg.

I rollen som administratör blir du en del av det administrativa teamet för biljetter och prissättning. Du kommer att sammanställa och rapportera in prisdata till det förekommande betalsystemet, ansvara för biljettsamarbete med andra trafikhuvudmän, uppdatera information kring priser och biljetter, svara på frågor från kunder och samarbetspartners samt hantera andra uppgifter inom området för biljetter och prissättning. Fokus i rollen kommer att ligga på det löpande arbetet inom teamet, du kommer även att få möjligheten att bidra och delta vid olika mindre och större projekt.

Vi ser att du är en noggrann person som värderar ordning och struktur på arbetsplatsen, du är trygg med att ha telefonen som arbetsverktyg då du dagligen hanterar inkommande ärenden över telefon rörande biljetter och priser. Vidare är du lösningsorienterad och tar initiativ när det kommer till nya arbetsuppgifter och moment, du är social och trivs bra att arbeta tillsammans med andra för att skapa de bästa förutsättningarna inom verksamheten. Är du rätt person för tjänsten? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-06-14

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst fem (5) års erfarenhet i liknande administrativ roll
• Goda kunskaper i MS-Office, Excel samt erfarenhet av administrativa system
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• God systemvana

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start omgående till och med januari 2017.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13760JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13760JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13760JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2904957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: