Uthyrningsansvarig, Stubor
Inpeople Sverige AB / Receptionistjobb / Växjö
2016-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uthyrningsansvarig, Stubor" (publicerad 2016-04-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inpeople Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-04-15Om företagetInpeople är en HRM partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder Rekrytering, Personaluthyrning, Personbedömning och övriga HR-tjänster inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och ca 100 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Om företagetSedan mer än tio år äger och förvaltar Stubor studentbostäder i Växjö universitets Campusområde främst avsedda för studenter och ungdomar samt för utbytesstudenter bl.a. i Erasmusprogrammet. Innehavet består av sju byggnader med sammanlagt 742 lägenheter. Bolaget är familjeägt och drivs av ett ungt och dynamiskt team med starkt fokus på service och trivsel. Kundrelationen är central och bolaget bygger kontinuerligt på att förstärka varumärket genom att lyssna och proaktivt bemöta hyresgästernas önskemål.
ArbetsuppgifterÄr du Stubors blivande Uthyrare?
Gillar du att vara spindeln i nätet? Kan du kombinera löpande administration med ett säljande kundbemötande? Då kan du vara den vi söker!
Arbetsuppgifterna består av löpande administration, kontakt med hyresgäster, allmänna kontorsgöromål, hyresavisering och kravhantering, omvärldsanalys och viss marknadsföring.
Tjänstens placering är på Teleborg i Växjö. Tjänsten inleds på deltid, dock med ambitionen att omfatta en heltidstjänst mot slutet av 2016 och framåt. Start snarast.
ProfilDu är synnerligen prestigelös. Du gillar att ge service och förstår vikten av att skapa nöjda kunder. Du kan jobba självständigt men är samtidigt bra på att samverka med övriga funktioner. Inga uppgifter är för små och du trivs på det lilla kontoret där man tillsammans löser dagens uppgifter. Du har minst gymnasieutbildning samt några års adekvat arbetslivserfarenhet. Har du erfarenhet av hyresadministration och/eller hyresjuridik så är det meriterande. Du pratar och skriver engelska flytande och du har gedigna kunskaper i Outlook, Word och Excel. När man tänker på ordet självgående, tänker man på dig.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 318
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristoffer Petrén 0470 740080
FöretagInpeople Sverige AB
AdressInpeople Sverige AB
Norrgatan 22
35231 Växjö
KontorsadressNorrgatan 22, Växjö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2785943
Observera att sista ansökningsdag har passerat.