Uthyrare till Höganäshem
Aktiebolaget Höganäshem / Receptionistjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aktiebolaget Höganäshem i Höganäs UTHYRARE TILL VÅR KUNDSERVICE
AB Höganäshem är ett modernt bostadsbolag som har cirka 1 400 bostäder och 200 lokaler. Sedan starten på 1950-talet har företaget växt och finns nu med ändamålsenliga lägenheter i Höganäs, Jonstorp, Viken och Östra Lerberget. AB Höganäshem förvaltar och sköter sina egna fastigheter med hjälp av sakkunniga experter inom respektive områden. Höganäshem satsar på trygghet, tillgänglighet och miljö.
Tjänsten
Som uthyrare på AB Höganäshem erbjuds du ett intressant och omväxlande arbete i en attraktiv region. Kundservice på Höganäshem består av tre medarbetare, två uthyrare samt en receptionist. Som uthyrare arbetar du bland annat med uthyrning av lägenheter, lokaler, garage och parkeringsplatser. Arbetet är fritt och självständigt, men innehåller även mycket kontakt och samarbete med övriga medarbetare inom Höganäshem.
Tjänsten är en deltidstjänst, 75 %.
Publiceringsdatum2016-01-26Dina arbetsuppgifterAnsvarig för uthyrning av lägenheter, lokaler, garage inom en del av fastighetsbeståndet, vilket innebär alltifrån hantering av uppsägningar till visningar av lägenheter samt kontraktshantering.
Vidare ingår det i arbetet att svara i telefonväxeln samt att ta emot besökare. Utöver det ingår hyresavisering, viss del marknadsföring samt andra arbetsuppgifter som kan förekomma på en mindre arbetsplats.
KvalifikationerHar du tidigare erfarenhet från en liknande roll eller erfarenhet inom fastighetsbranschen är det meriterande.
Datorvana i till exempel Word och Excel, samt något fastighetssystem. Höganäshem använder Vitec Hyra.
Goda kunskaper i svenska och engelska, ett tredje språk är meriterande.
Körkort och tillgång till egen bil.
Dina personliga egenskaperServiceinriktad: Du svarar för att leverera god service och ett professionellt bemötande och agerar samtidigt som ambassadör för vår verksamhet.
Strukturerad: Du är organiserad, har god administrativ förmåga samt prioriterar inom arbetet på ett effektivt sätt.
Initiativrik: Du är driven och ansvarstagande samt gillar ett varierande arbete med tidvis högt tempo.
Samarbetsförmåga: Du arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du är duktig på att lyssna och kommunicera.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ekonomichef Magnus Nordström på telefonnummer 042-33 78 84.
Om du tycker att tjänsten låter intressant, skicka in din ansökan senast söndagen den 14 februari via e-post till
hoganas@hoganashem.se eller post till AB Höganäshem, Box 96, 263 21 Höganäs. Märk ansökan med uthyrare.
Vi ser framemot din ansökan!
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
magnus.nordstrom@hoganashem.seKontaktMagnus Nordström, Ekonomichef 042-337884 (Stationär)
magnus.nordstrom@hoganashem.seFöretagAKTIEBOLAGET HÖGANÄSHEM
AdressAKTIEBOLAGET HÖGANÄSHEM
BOX 96
26321 HÖGANÄS
KontorsadressÖSTRA PARKGATAN 2
HÖGANÄS
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 042-337878
E-postadress:
hoganas@hoganashem.se Jobbnummer 2634724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.