Utbildningssamordnare
Bjerking AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bjerking AB i Uppsala,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Bjerking AB bedriver konsulterande verksamhet inom Hus- och Installation, Infrastruktur, Projekt- och Byggledning samt Processteknik. Huvudmarknader är Uppsala, Stockholm och Mälardalen och våra kontor finns i Uppsala (HK) och Stockholm. Bjerking har idag ca. 380 medarbetare och vi planerar att bli fler. På Bjerking är samtliga medarbetare delägare vilket skapar en unik "Vi" känsla, hög delaktighet och ett stort engagemang. Vi är stolta över Bjerking!
Bjerking är inne i en spännande utvecklingsfas och ett viktigt och prioriterat område för framtiden är vidareutvecklingen av våra medarbetare. Vi söker därför en utbildningssamordnare som vill ta ansvar för att initiera, skapa, driva samt samordna och administrera våra framtida kompetensutvecklings-insatser i Bjerking. Tjänstens placering kan vara antingen Uppsala eller Stockholm och du kommer att ingå i HR-enheten samt rapportera till HR-chef.
Utbildningssamordnaren jobbar aktivt för att alla utvecklingsinsatser som genomförs har en tydlig målbild, tydliggjord målgrupp samt ett genomtänkt upplägg och innehåll. Årligen tar du också fram en översiktlig plan för de kompetensutvecklingsinsatser som ska genomföras och kommunicerar ut denna i verksamheten. Du håller löpande dialog med cheferna för att fånga upp och stämma av utbildningsbehov och planeringen. I rollen ingår också att ha kontakt med olika utbildningsföretag, initiera, samordna, administrera samt följa upp både utbildningsleverantörer och genomförda utbildningar. Du tar också fram de process- och rutinbeskrivningar som behövs inom kompetensutvecklingsområdet samt följer upp att de efterlevs. I ansvaret ingår även att se till att information om utbildningarna finns tillgängliga på ett enkelt och tydligt sätt för medarbetare och chefer i företaget.
Vi söker dig som har en beteendevetenskaplig utbildning gärna med inriktning mot pedagogik på eftergymnasial nivå. För rollen krävs minst 3 års erfarenhet från arbete med kompetensutveckling samt erfarenhet från att självständigt ha jobbat med att initiera och ta fram lämpligt upplägg för olika kompetensutvecklingsinsatser. Vi ser det som meriterande om du har jobbat med generella HR-frågor samt har erfarenhet från branschen. Du trivs med att arbeta självständigt, ta egna initiativ och driva uppgifter och projekt framåt. Som person är du socialt säker och du har förmåga att bygga förtroendefulla relationer samt god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Ditt arbetssätt är strukturerat och effektivt och du kan arbeta med flera pågående projekt parallellt.
Vi erbjuder
Du får möjlighet till ett omväxlande och stimulerande arbete i ett trivsamt klimat. Du får också möjlighet att arbeta i ett expansivt företag med god lönsamhet och kompetenta samt engagerade medarbetare. Utöver detta får du också tillgång till vårt generösa paket med förmåner, årliga studieresor samt bonus som är lika för alla. Frågor om tjänsten besvaras av HR-chef Malin Gardikro, tel. 010-211 80 11.
Vill du bidra till att ta Bjerking till nästa nivå när det gäller utbildning och utveckling för medarbetare och verksamhet, ansök redan idag! Urval kommer ske löpande varför vi gärna vill att du skickar din ansökan så snart som möjligt men senast 8/12. Vi undanber oss vänligt men bestämt alla kontakter från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-11-23ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-10
Ange följande referens när du ansöker: 228/139
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBjerking AB
noreply@bjerking.seFöretagBjerking AB
AdressBjerking AB
75143
75143 0380
KontorsadressStrandbodgatan 1
Jobbnummer 3819252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.