Utbildningskoordinator
Lunds universitet, Medicinska fakulteten, Medicinska fakultetens / Pedagogjobb / Lund
2021-05-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utbildningskoordinator" (publicerad 2022-05-04) ⬅️
Visa alla pedagogjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lunds universitet, Medicinska fakulteten, Medicinska fakultetens i Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Lunds universitet grundades 1666 och rankas återkommande som ett av världens 100 främsta lärosäten. Här finns 40 000 studenter och fler än 8 000 medarbetare i Lund, Helsingborg och Malmö. Vi förenas i vår strävan att förstå, förklara och förbättra vår värld och människors villkor.
Medicinska fakulteten är ett verksamhetsområde inom Lunds universitet, med ansvar för utbildning och forskning inom medicin, vård och hälsa. Utbildningen sker i nära samverkan med sjukvården och är väl förankrad i fakultetens starka forskningstradition. Fakultetens forskning spänner över ett brett fält inom experimentell grundforskning, patientnära klinisk forskning och hälsovetenskaplig forskning. Medicinska fakulteten, med drygt 1800 anställda och 2700 studenter i Lund, Malmö och Helsingborg, är en kunskapsintensiv mötesplats för studenter, lärare och forskare från hela världen.
Medicinska fakultetens kansli är en spännande och allsidig arbetsplats. Kansliet står för en samlad expertis i frågor som rör utbildning, ekonomi, internationalisering, kommunikation, ledningsstöd och HR-frågor. Kansliet strävar efter att vara en professionell och attraktiv arbetsplats, med en god arbetsmiljö i fokus.
Kommunikativ och strukturerad utbildningskoordinator sökes!
Kansliets utbildningsavdelning söker nu en utbildningskoordinator för en tillsvidareanställning på 50 procent.
Publiceringsdatum2021-05-06Dina arbetsuppgifterSom utbildningskoordnator kommer du i den här tjänsten koordinera och leda arbetet med våra studentambassadörer och utbildningsmässor. Vi har cirka 10 olika mässor/evenemang per år. Det ingår även att uppdatera och förnya informationsmaterial samt hemsidor. Du har även hand om rekryteringsarbete av studenter där du bland annat använder dig av systemet SSC Primula för timrapporteringar med mera. Även andra förekommande administrativa arbetsuppgifter kan ingå i arbetsuppgifterna.
KvalifikationerKrav för anställningen är
- Högskoleutbildning
- Erfarenhet av utbildningsadministrativt arbete inom universitets- och högskolesektorn
- Mycket god kommunikativ förmåga både på engelska och svenska i skrift och språk
- Erfarenhet av att planera, koordinera och genomföra projekt.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Du ska vara välstrukturerad, ha förmåga att se större sammanhang, ha en god samarbetsförmåga och inte minst ett lösningsfokuserat och positivt tankesätt!
Meriterande för anställningen är
- Erfarenhet av studentkommunikativt arbete och framställan av olika typer av informationsmaterial
- Erfarenhet av studentrekrytering samt av att ha arbetat i systemet Primula.
Övrigt om anställningenProvanställnings kan komma att tillämpas. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan.
Lunds universitet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla kontakter från annonsförsäljare, rekryterings- och bemanningsföretag på grund av statliga upphandlingsregler.
Varaktighet, arbetstid
50. Tillträde: Snarast Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLunds universitet, Medicinska fakulteten, Medicinska fakultetens
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "PA2021/1425".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Lunds Universitet (org.nr 202100-3211)
Arbetsplats Lunds universitet, Medicinska fakulteten, Medicinska fakultetens kansli
Jobbnummer 5746705
Observera att sista ansökningsdag har passerat.