Utbildningsadministratör sökes

Training Partner I Nyköping Aktiebolag / Administratörsjobb / Sigtuna
2013-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utbildningsadministratör sökes" (publicerad 2013-12-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Training Partner I Nyköping Aktiebolag i Sigtuna, Upplands Väsby, Stockholm, Södertälje, Västerås eller i hela Sverige

Training Partner arbetar med kompetens- och affärsutveckling främst för fordonsbranschen. I en värld i ständig och snabb förändring blir organisationers förmåga att anpassa sig och ta ledning en viktig framgångsfaktor. Vi erbjuder dig verktyg som ger förutsättningar för utveckling och framgång.

Vill du arbeta i ett kreativt och spännande företag som varje dag är högst bidragande till att skapa framtiden för sin bransch? Söker du en rolig, spännande och utvecklande tjänst där du kan göra skillnad och påverka resultatet? Trivs du att arbeta i företag som drivs med en genuin entreprenörsanda, där det är högt i tak, och där man ständigt strävar efter att utveckla affärer, projekt och kunder? Då bör du läsa vidare

Vi söker dig öppna, glada, tjej eller kille, som har en gedigen administrativ ådra.

Din roll.

I rollen som utbildningsadministratör hos oss på Training Partner kommer du att få arbeta med många varierande arbetsuppgifter. Du kommer att ha kontakt med kunder, deltagare och utbildare både i telefon och via e-post. Du kommer att få arbeta i ett flertal utbildningsadministrativta system, ta fram underlag för fakturering samt vara delaktig i olika projekt. Det ingår även att ansvara för det praktiska arbetet kring våra utbildningar, att välkomna kursdeltagare och se till att de får en så trevlig och positiv upplevelse under sin vistelse som möjligt.

Vem är du?

Du som söker bör ha minst gymnasial utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, strukturerad och framför allt kundorienterad. Du är ansvarsfull, innehar förmågan att lätt se vad som behöver göras och är duktig på att prioritera. Självklart har du en hög social kompetens och är självgående, men du föredrar teamarbete och har lätt för att samarbeta med andra. Arbetsuppgifterna kan komma att skifta vilket både kräver nyfikenhet och en stor öppenhet för att prova på nya saker.

Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då du kommer att arbeta i en internationell miljö. Ekonomisk utbildning eller erfarenhet ifrån att tidigare arbetat med ekonomi ser vi som meriterande. Du har god datorvana och behärskar Office paketet utan problem.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Anställningsorten är Arlandastad. Resor kan komma att förekomma då våra kunder finns i hela Norden.

Välkommen att mejla din ansökan till ansokan@trainingpartner.se
Märk din ansökan med ref nr: 178 i ämnesraden.

Sista ansökningsdag är 20 september.
Ev. frågor om tjänsten besvaras av Linda Lundstedt 010-456 78 76 alt. ansokan@trainingpartner.se

Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Samtal från externa rekryterare/rekryteringsföretag/annonssäljare undanbedes

Publiceringsdatum
2013-08-20

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 178
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@trainingpartner.se

Kontakt
Linda Lundstedt 010-4567876 (Direkt) 010-4567800 (Växel) ansokan@trainingpartner.se

Företag
TRAINING PARTNER I NYKÖPING AKTIEBOLAG

Adress
TRAINING PARTNER I NYKÖPING AKTIEBOLAG
19561 Arlandastad

Kontorsadress
Pionjärvägen 2
Arlandastad

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-4567800

Jobbnummer
1630138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Training Partner I Nyköping Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Training Partner I Nyköping Aktiebolag: