Upplands Väsby kommun - Chef Kundcenter

Boardtalk / Ekonomichefsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Boardtalk i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Upplands Väsby kommun utvecklar och planerar för en hållbar framtid för innevånare och företag i Väsby. Väsbyborna ska ha tillgång till service av hög kvalité. Den information kommunen lämnar i olika frågor ska alltid vara rätt och saklig och kontakten med kommunen ska ske snabbt och smidigt. Vi upprättar ett Kund- och Informationscenter som ska axla detta ansvar.
Chef Kund- & Informationscenter
Tillsammans med ca 20 kolleger ska du utveckla en verksamhet som varje dag, året om, levererar service i absolut toppklass till alla Väsbybor.
Vi söker en operativt inriktad akademiker; gärna en duktig kommunikatör med ledarvana och erfarenhet av att ge service på ett sätt som överträffar kundernas förväntningar. Det är en merit att ha arbetat i offentlig sektor, men också önskvärt med erfarenhet av kundnära arbete i privat sektor.
Vi erbjuder ett arbete närmast kund, något många anser är det finaste man kan ha.
Anta utmaningen snarast, dock senast 16 november, via www.boardtalk.se. Eventuella frågor besvaras av Boardtalk, Marianne Lilliesköld, tel. 070 790 01 08 eller Staffan Vinell, tel. 070 790 01 18.

Publiceringsdatum
2009-10-30

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Boardtalk

Adress
Boardtalk
Blasieholmsgatan 5
11148 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4404264
Faxnummer: 08-4404269
E-postadress: info@boardtalk.se

Jobbnummer
529637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Boardtalk

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Boardtalk: