Upphandlingskonsult med erfarenhet av affärs- och spendanalys, S
Shaya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 7 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 50-60%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Det aktuella uppdraget omfattar kategoriarbete inom fastighetsdrift dvs fastighetsjour, yttre skötsel, bevakning, avfall etc.
I din roll som upphandlingskonsult kommer du att bedriva kategoriarbete enligt kundens rutiner. Det huvudsakliga uppdraget omfattar kategorianalys inklusive intern samordning och behovsanalys etc. Om tiden tillåter, kan du komma att delta i upphandlingsarbete eller genomföra sådana. En viktig del i uppdraget är dialog inom och utanför kunden.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Erfarenhet av inköp 3 år eller längre
• Erfarenhet av affärs- och spendanalys
• Vana att arbeta med Excel.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Förmåga att analysera kategoridata.
• Branschkunskap. Erfarenheten från fastighetsdrift, kännedom av Aff, övergripande kännedom av fastighetsbranschen.
• Upphandlingskompetens enligt LOU
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag, 6 mån
Publiceringsdatum2022-07-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6833281
Observera att sista ansökningsdag har passerat.