Upphandlingsassistent till kommun i söderort
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2018-09-21Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Upphandlingsassistent till kommun i söderort. Konsultuppdraget omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Rollen som upphandlingsassistent innefattar att vara ekonomichef samt upphandlingsavdelningen behjälplig. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att förbereda inför nyanställda, boka och förbereda möten och skriva mötesanteckningar. Du kommer att få svara på supporttelefon samt besvara frågor via mail från verksamheten gällande inköp.
Support kring den samordnade varudistributionen där bland annat hjälpa verksamheterna att spåra beställningar, göra reklamationer med mera ingår. Du kommer också att administrera avtal, sköta arkivering, lämna ut offentliga handlingar samt göra inköp till sektionen. Övrig administration och kontorsgöromål ingår också.
Vem är du?
Vi söker dig med relevant gymnasieutbilding. Du ska ha erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, gärna kommun. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehantering i diariesystemet W3D3 samt om du har arbetat i Proceedo. Du arbetar självständigt, har goda datakunskaper och är serviceminded. Du är positiv och lösningsfokuserad samt är tydlig och lyhörd i din kommunikation.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag som omfattar heltid med start omgående och löper till och med 31 december. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lena Cardelius via mail,
lena.cardelius@jurek.seDå urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Cardelius
lena.cardelius@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4362115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.