Upphandlingsassistent

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

HBV  är en ekonomisk förening har som syfte främja sina medlemmars ekonomiska intresse genom att som inköpscentral upphandla ramavtal för varor och tjänster kopplade till uppförande, renovering och förvaltning av fastigheter. HBV ägs av drygt 300 kommunala bostadsföretag som tillsammans har ca 900 000 lägenheter. Omsättningen på HBV's ramavtal är f.n. 1,6 miljarder kr/år. HBV erbjuder även upphandlingskonsulttjänster.

Tjänsten
Vi söker för rekrytering till vår kund en duktig upphandlingsassistent. Vår kund arbetar med upphandlingar inom fastighetsbranschen och du kommer arbeta på kontoret i Midsommarkransen. Du kommer att ingår i en avdelning med 10 upphandlingskonsulter.

Publiceringsdatum
2012-05-15

Dina arbetsuppgifter
I rollen som upphandlingsassistent har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Referenstagning genom kortare telefonintervjuer vid upphandlingar
• Vara behjälplig vid anbudsberäkningar
• Mata in prisuppgifter
• Sammanställa anbud
• Föra register och förteckningar  
• Administration som tex. kopiering och scanning

Kvalifikationer
För att passa i rollen som upphandlingsassistent ser vi gärna att du har följande bakgrund:

• Gymnasieutbildning
• Några års arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i Office
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet av upphandlings- och anbudsadministration är meriterande

I den här rollen krävs det att du har en mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift. Du är noggrann, serviceinriktad, initiativtagande och trivs med att arbeta i team.

Är du intresserad av den här tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Denna rekrytering görs i samarbete med Placera Personal. Vid frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen var god kontakta Sarah Larsson, rekryterare. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid / Tillsvidare / Start september

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sarah Larsson, 08-58622724

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1244898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: