Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Publiceringsdatum
2018-11-29

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm. Konsultuppdraget, ett föräldravikariat, omfattar heltid med start omgående och löper ett år med möjlighet till förlängning. I rollen som upphandlingsadministratör fungerar du som administrativt stöd och ansvarar för supportprocessen med intern och extern kommunikation, utlämnande av handlingar, arkivering samt dokumenthantering i upphandlingsprocessen.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta att:

* Stödja hela enheten med administrativa uppdrag.
* Vara inköpssupport till hela bolaget.
* Arbeta med registervård och innehållet i våra IT-verktyg.
* Avtalsvård.·
* Utlämna allmän handling efter genomförd sekretessbedömning.
* Diarieföring och arkivering
* Samordna möten.
* Systematisk ekonomisk leverantörskontroll.

Vem är du?

Du har minst gymnasieutbildning, mycket goda kunskaper i Officepaketet samt god IT-vana. Du har även erfarenhet av arbete i en koordinerande, kundserviceliknande roll samt erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter och dokumenthantering.

Som person är du serviceinriktad och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang och tycker om att bygga och underhålla relationer. Samtidigt är du också strukturerad och noggrann och planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna!

Du erbjuds

Du erbjuds en roll som Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm. Konsultuppdraget, ett föräldravikariat, omfattar heltid med start omgående och löper ett år med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lena Cardelius via mail, lena.cardelius@jurek.se

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Cardelius lena.cardelius@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4480165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: