Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2018-11-29Dina arbetsuppgifterNu söker vi en Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm. Konsultuppdraget, ett föräldravikariat, omfattar heltid med start omgående och löper ett år med möjlighet till förlängning. I rollen som upphandlingsadministratör fungerar du som administrativt stöd och ansvarar för supportprocessen med intern och extern kommunikation, utlämnande av handlingar, arkivering samt dokumenthantering i upphandlingsprocessen.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta att:
* Stödja hela enheten med administrativa uppdrag.
* Vara inköpssupport till hela bolaget.
* Arbeta med registervård och innehållet i våra IT-verktyg.
* Avtalsvård.·
* Utlämna allmän handling efter genomförd sekretessbedömning.
* Diarieföring och arkivering
* Samordna möten.
* Systematisk ekonomisk leverantörskontroll.
Vem är du?
Du har minst gymnasieutbildning, mycket goda kunskaper i Officepaketet samt god IT-vana. Du har även erfarenhet av arbete i en koordinerande, kundserviceliknande roll samt erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter och dokumenthantering.
Som person är du serviceinriktad och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang och tycker om att bygga och underhålla relationer. Samtidigt är du också strukturerad och noggrann och planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna!
Du erbjuds
Du erbjuds en roll som Upphandlingsadministratör till kommunalt bolag på Södermalm. Konsultuppdraget, ett föräldravikariat, omfattar heltid med start omgående och löper ett år med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lena Cardelius via mail,
lena.cardelius@jurek.seDå urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Cardelius
lena.cardelius@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4480165
Observera att sista ansökningsdag har passerat.