Undersköterska till Skogsgläntan avd. Barret
Vård och omsorg, Avesta kommun / Apotekarjobb / Avesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Avesta,
Norberg,
Hedemora,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vård och omsorg, Avesta kommun i Avesta Något fantastiskt händer i Avesta!
Avesta kommun är mitt inne i ett stort utvecklingsarbete där alla medarbetare är med och bidrar med kompetens och engagemang. Med envishet, målmedevetenhet och uthållighet har vi nått våra delmål med lysande resultat. Vi är halvvägs mot vårt stora mål: År 2020 är vi 25 000 invånare och har ett ännu kraftfullare näringsliv som grund för en ännu bättre välfärd. Vi tror att det är möjligt för vi vågar tänka nytt. Tänka annorlunda. Nu fortsätter resan mot 2020. Vi gör den tillsammans - vill du vara med?
På Avesta kommuns omsorgsförvaltning arbetar vi efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Vi ska se, förstå och visa respekt för det unika.
Avdelning Barret rymmer 30 platser och de boende har service och omvårdnad dygnet runt. Du kommer att vara en av undersköterskorna i ett arbetslag som består av 21 personer.
Publiceringsdatum2016-06-17ArbetsuppgifterSom undersköterska på Barret är ditt mål att ge omsorg av högsta kvalitet. Du kommer att arbeta efter genomförandeplanen som finns för varje brukare. Arbetet innefattar personlig omvårdnad som av- och påklädning, hygien och hjälp vid matsituationer. I arbetet förekommer även medicinsk omvårdnad på delegering från sjuksköterska.
Dokumentation, avvikelserapportering samt att vara behjälplig i sociala aktiviteter är också en del av ditt arbete. I arbetet ingår disponibel tid vilket kan innebära arbete på andra avdelningar i kommunen. Arbetet består av både dag, kväll, och helgjobb. Arbetet är delvis fysiskt krävande.
KvalifikationerArbetet kräver att du tar egna initiativ och tar ansvar för dina uppgifter. Du ska vara flexibel, ha lätt för att samarbeta och har som mål att ge omsorg av högsta kvalitet. Du är lugn i pressade situationer och tycker om att arbeta med människor. Du har ett gott bemötande och sätter alltid brukaren i fokus.
Erfarenhet av vårdnära yrken är ett krav.
Då en stor del av dina arbetsuppgifter handlar om att kommunicera med olika parter samt att arbeta med dokumentation krävs goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Godkänd undersköterskeutbildning är ett krav. Grundläggande datakunskaper för att kunna dokumentera, schemalägga och använda självservice är också ett krav. Har du utbildning i demenssjukdomar eller innehar erfarenhet av arbete med personer med demensdiagnos är detta meriterande.
ÖVRIGT
Förmåner
Vi månar om våra anställda. Du har friskvårdstimme eller friskvårdspeng, tillgång till nyrenoverat personalgym, fria bad i kommunens badhus samt många andra fria friskvårdsaktiviteter som kommunen anordnar kontinuerligt.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2016-09-01 , upphör: 2017-08-31 .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-07
Ange följande referens när du ansöker: C7128/2016
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMohammad Arbabi, Enhetschef 0226-645635
mohammad.arbabi@avesta.seElisabeth Vall Bermudez, Enhetschef 0226-645375
elisabeth.vall-bermudez@avesta.seÅsa Norling, Vik. rekryterare, Omsorgsförvaltningen 0226-645426
asa.norling@avesta.seFacklig kontaktKontaktuppgifter till din fackliga representant
FöretagVård och omsorg, Avesta kommun
AdressVård och omsorg, Avesta kommun
Avesta
77481 Avesta
Kontorsadress77481
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2910815
Observera att sista ansökningsdag har passerat.