Undersköterska
Orrens Vård & Omsorg AB / Undersköterskejobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orrens Vård & Omsorg AB i Nacka,
Stockholm eller i
hela Sverige I Nacka kommun gäller kundval, och Orrens Vård & Omsorg är ett av de privata alternativen. Företaget har funnits sedan 1992. Vi tillhandahåller hemtjänst, personlig assistans, avlösning och ledsagning samt hushållsnära tjänster.
Vi söker nu dig som är undersköterska och vill arbeta i ett glatt gäng inom hemtjänst. Du har dokumenterad utbildning och erfarenhet inom äldreomsorg. Arbetet innebär att du är ansvarsfull, kan arbeta självständigt och ta egna initiativ och vara lyhörd för våra vårdtagares önskemål.
Vi behöver omgående nya medarbetare till kvällstjänster. Därutöver behöver vi även även medarbetare på vikariatsanställningar.
Krav är att du gått Omvårdnadslinjen eller Vårdlinjen. Alternativt att du läst 1400 poäng karaktärsämnen inom vård och omsorg på Komvux eller Omvårdnadslyftet. Krav är att du behärskar det svenska språket i tal och skrift, eftersom vi har dokumentationskrav på alla medarbetare, samt körkort. Informera i ansökan om du har körkort eller ej.
Uppfyller du inte kraven kommer vi ej att ta din ansökan i beaktande.
Publiceringsdatum2014-02-04KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Tillsvidareanställning kvällstid 54 %, vik dagtid 100%.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-23
Ansökningar och förfrågningar enbart via mejl.
Uppfylls ej kraven tas ansökan ej i beaktande.
Ange följande referens när du ansöker: 1.2014
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@orrens.seFöretagORRENS VÅRD & OMSORG AB
AdressORRENS VÅRD & OMSORG AB
Rosenbergsvägen 2
13140 Nacka
KontorsadressRosenbergsvägen 2
Nacka
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7156160
Faxnummer: 08-7180250
E-postadress:
info@orrens.se Jobbnummer 1769088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.