Underläkare Baggängens vårdcentral
Region Örebro län / Läkarjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla läkarjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Örebro län i Karlskoga,
Degerfors,
Hallsberg,
Nora,
Laxå eller i
hela Sverige Är du en av våra framtida nyckelpersoner? Vi söker nu dig som vill vara med oss in i framtiden på Baggängens vårdcentral. Vill du ha en chans att påverka och rusta vårdcentralen för kommande utmaningar så kommer du få de möjligheterna hos oss.
Vi söker 2 läkare som har siktet inställt på att bli allmänläkare. Vi erbjuder personlig handledning av kompetenta och engagerade handledare. Närsjukvårdsområde väster kommer under våren påbörja ett spännande arbete med preST-program för nya kollegor vilket kommer möjliggöra grupptillhörighet och ett bra utbildningsklimat.
Baggängens vårdcentral har genom åren byggt upp ett gott rykte och tillsammans arbetar personalen målmedvetet för att behålla det goda anseendet. Här finns stimulerande och omväxlande arbete med patienter i alla åldrar liksom kompetens och lång erfarenhet bland både läkare och sköterskor.
Publiceringsdatum2017-02-27Dina arbetsuppgifterBlandad mottagning utifrån dina förkunskaper och ett stort eget inflytande på ditt schema med möjlighet till administrativ tid efter behov.
KvalifikationerLegitimerad läkare eller svensk läkarexamen alternativt godkännande från socialstyrelsen att arbeta som underläkare. Kunskaper i svenska på nivå C1. Som person är du stabil och har lätt att anpassa dig till olika situationer samt har en mycket god samarbetsförmåga. Vi tycker att det är viktigt att du har ett positivt och professionellt förhållningssätt och att du också kan arbeta självständigt och vara flexibel. Att bidra i verksamhetens utvecklings- och förändringsprojekt ser du som en naturlig del av ditt arbete. Närsjukvårdens hälsofrämjande uppdrag är en central del av verksamheten, varför intresse för livsstilsfrågor är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Anställningsform:
Vikariat heltid, i första hand till och med 2017-12-31
TillträdeEnligt överenskommelse.
Upplysningar:
Christina Wanberg Långh, verksamhetschef
Telefon: 0586-669 02
E-postadress:
christina.vanberg-langh@regionorebrolan.seFacklig kontaktAnn-Marie Terner
Telefon: 0586-665 71
E-postadress:
ann-marie.terner@regionorebrolan.seHemsida:
www.regionorebrolan.seSista ansökningsdag:
2017-03-19
Ansökan ska innehålla fullständig CV med meritförteckning, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju.
Vi går igenom urvalet löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Om organisationen:
Baggängens vårdcentral ligger i södra Karlskoga, i närheten av Karlskoga lasarett och ingår i Område närsjukvård väster. Närsjukvård innefattar vård som är vanlig, ofta förekommande och som finns geografiskt nära patienterna. I närsjukvården ingår bland annat vårdcentraler, samt delar av Karlskoga lasarett. Genom att utöka samarbetet mellan vårdcentraler, specialiserad sjukhusvård och länets kommuner skapar vi ännu bättre vård - hela tiden med patientens bästa i fokus.
Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling.
Övrig informationVi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat 2017-02-24 till 2017-03-19
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-19
Ange följande referens när du ansöker: HoS:2017:230
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Örebro län
AdressRegion Örebro län
Box 1613
70116 Örebro
KontorsadressSe hemsida
Jobbnummer 3343644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.