Tysktalande kundtjänstagent till faktureringsföretag
Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en taggad och driven person? Talar du flytande tyska och ser fram emot ett arbete där du får använda din sociala kompetens?
Vi letar efter dig som trivs bäst i en ung företagskultur med en föränderlig miljö, där arbetsuppgifterna kräver ett skarpt sinne. Din tidigare arbetserfarenhet är oviktig, det viktiga är att du är rätt person! Problemlösning är någonting du gillar och vi ser också att du har en extrovert och lättsam personlighet. Du är en självgående och drivande person som klarar av att hantera många ärenden samtidigt.
Klarna tidigare Kreditor har sedan start haft en stark utveckling, och i takt med att koncernen växer såväl i Sverige som utomlands blir belastningen högre och utmaningarna större. Kulturen på Klarna präglas av stort eget ansvar, vilket ger dig möjligheten att dra nytta av ditt kluriga sinne, samt lösa problemen som kan uppstå i det dagliga arbetet, på egen hand.
Publiceringsdatum2010-02-24Dina arbetsuppgifterKundtjänsten på Klarna är riktad mot såväl konsumenter som företagskunder vilket kräver att du som person har en utmärkt känsla för service och kan möta människor med vitt skild bakgrund. Du följer kundens ärende tills det är löst och i din roll ingår att vända kunder till våra ambassadörer. Tjänsten omfattar även administrativa uppgifter som varierar med de olika delarna på avdelningen. Är du en driven person som vill utvecklas och lära dig nytt har du även möjligheten att på sikt få gå vidare till andra arbetsområden. Beroende på din personlighet och din erfarenhet kan det t.ex. röra sig om uppgifter relaterade till ekonomi eller juridik. Självklart förser vi dig med den utbildningen du behöver.
Vi tycker om dig:
Som gillar att vara aktiv och tycker det är roligast när man får visa vad man går för
Som är social och älskar att ge kunder god service och handledning
Som talar och skriver svenska obehindrat
Som talar och skriver tyska obehindrat
Som är noggrann och har goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel
Vi tycker lite extra mycket om dig:
Som har tidigare arbetserfarenhet
Som har arbetat i ett callcenter
Region
Stockholm
Anställningstyp/arbetstiderHeltid/Tillsvidare
Lön/Förmåner
Månadslön
KontaktHannah Nordlund, 070-161 26 34
Stefanie Tydén, 070-161 26 82
Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-02-26
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktHannah Nordlund
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm
Jobbnummer 593673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.