Två tjänster till servicecentret på Malmö Live
Malmö Live Konserthus AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Live Konserthus AB i Malmö Vi söker dig som vill vara med på resan att ta vårt servicecenter/biljettkassa till världsklass.
Vi erbjuder dig en av Malmös mest spännande arbetsplatser i en kreativ och inspirerande miljö.
Arbetet i servicecentret innebär att möta kunder och sälja biljetter till Malmö Live Konserthus utbud av konserter och events samt till övriga kulturbolag i staden samt förenliga arbetsuppgifter i ett servicecenter.
Arbetet kräver att du har god förmåga att jobba självständigt så väl som i team. Du är organisationens ansikte ut mot kunder och besökare varför du bör ha en hög social kompetens, vara serviceminded, tycka om att sälja samt ha förmåga att jobba flexibelt samt hantera olika typer av kundgrupper, situationer och arbetsuppgifter. Arbetet kräver även att du kan klara ett, stundtals, högt arbetstempo, vara effektiv och samtidigt noggrann. Det är en fördel om du är en pro-aktiv person som är intresserad av hitta nya lösningar och arbetssätt som gör arbetet roligt och ökar servicegraden gentemot kunder och besökare.
TJÄNST 1 INGÅR
• Att möta kunder och ge bra kundservice över disk,
telefon och mail där du arbetar med information,
försäljning och merförsäljning av MLKs konserter och events
• Arbeta i MLKs biljett/CRM-system - Tessitura
• hantera kunder i systemet
• boka in och sälja biljetter
• avstämningar till producenter
• hantera och besvara olika ärenden via mail
• Att jobba schemalagda arbetstider på vardagar, kvällar och helger
TJÄNST 1 KRÄVER
• Minst gymnasieutbildning
• God förmåga i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
• Goda datakunskaper, bl a i excel
• Erfarenhet av kundservice och biljettförsäljningssystem
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat;
• med scener/arenor i kultur och/eller musik branschen
• att hantera medlemskunder
TJÄNST 2 INGÅR DESSUTOM
• Arbeta i MLKs biljett/CRM-system - Tessitura
• lägga in arrangemang i biljettsystemet
• kontakt med externa arrangörer
• avrapporteringar till producenter och externa arrangörer
• ansvara för biljettkassans dagliga rutiner
• hantera övriga administrativa arbetsuppgifter
• Samarbeta med övriga aktörer i huset
• Att jobba schemalagda arbetstider på vardagar, kvällar och helger
TJÄNST 2 KRÄVER DESSUTOM
• Erfarenhet av att arbetsleda personal och projekt
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tjänstgöring 80% Tillträde
160801
Publiceringsdatum2016-05-24ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-03
Intervjuer och urval sker löpande med sista ansökningsdag den 3 juni 2016.
Skicka din ansökan till:
petra.forsberg@malmolive.seMärk ansökan med "Ansökan servicecenter tjänst 1" resp. "Ansökan servicecenter tjänst 2"
Ansökan kan skickas till e-postadress:
petra.forsberg@malmolive.seKontaktChatarina Martinsson tillf ork.chef,
chatarina.martinsson@malmo.seAnna Törnqvist, ork.assistent, 040-6304515
anna.tornqvist@malmo.seMats Johansson, controller/ekonom, 040-6304520
mats.po.johansson@malmo.seEva Claeson, Marknadsavd. 040-6304518
eva.claeson@malmo.seFöretagMalmö Live Konserthus AB
AdressMalmö Live Konserthus AB
21118 MALMÖ
KontorsadressDag Hammarskjölds torg 4
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-6304500
Faxnummer: 040-6117505
E-postadress:
petra.forsberg@malmolive.se Jobbnummer 2865859
Observera att sista ansökningsdag har passerat.