Två tjänster till servicecentret på Malmö Live

Malmö Live Konserthus AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Malmö Live Konserthus AB i Malmö

Vi söker dig som vill vara med på resan att ta vårt servicecenter/biljettkassa till världsklass.
Vi erbjuder dig en av Malmös mest spännande arbetsplatser i en kreativ och inspirerande miljö.
Arbetet i servicecentret innebär att möta kunder och sälja biljetter till Malmö Live Konserthus utbud av konserter och events samt till övriga kulturbolag i staden samt förenliga arbetsuppgifter i ett servicecenter.
Arbetet kräver att du har god förmåga att jobba självständigt så väl som i team. Du är organisationens ansikte ut mot kunder och besökare varför du bör ha en hög social kompetens, vara serviceminded, tycka om att sälja samt ha förmåga att jobba flexibelt samt hantera olika typer av kundgrupper, situationer och arbetsuppgifter. Arbetet kräver även att du kan klara ett, stundtals, högt arbetstempo, vara effektiv och samtidigt noggrann. Det är en fördel om du är en pro-aktiv person som är intresserad av hitta nya lösningar och arbetssätt som gör arbetet roligt och ökar servicegraden gentemot kunder och besökare.

TJÄNST 1 INGÅR
• Att möta kunder och ge bra kundservice över disk,
telefon och mail där du arbetar med information,
försäljning och merförsäljning av MLKs konserter och events
• Arbeta i MLKs biljett/CRM-system - Tessitura
• hantera kunder i systemet
• boka in och sälja biljetter
• avstämningar till producenter
• hantera och besvara olika ärenden via mail
• Att jobba schemalagda arbetstider på vardagar, kvällar och helger
TJÄNST 1 KRÄVER
• Minst gymnasieutbildning
• God förmåga i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
• Goda datakunskaper, bl a i excel
• Erfarenhet av kundservice och biljettförsäljningssystem
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat;
• med scener/arenor i kultur och/eller musik branschen
• att hantera medlemskunder

TJÄNST 2 INGÅR DESSUTOM
• Arbeta i MLKs biljett/CRM-system - Tessitura
• lägga in arrangemang i biljettsystemet
• kontakt med externa arrangörer
• avrapporteringar till producenter och externa arrangörer
• ansvara för biljettkassans dagliga rutiner
• hantera övriga administrativa arbetsuppgifter
• Samarbeta med övriga aktörer i huset
• Att jobba schemalagda arbetstider på vardagar, kvällar och helger
TJÄNST 2 KRÄVER DESSUTOM
• Erfarenhet av att arbetsleda personal och projekt

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tjänstgöring 80% Tillträde
160801

Publiceringsdatum
2016-05-24

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-03
Intervjuer och urval sker löpande med sista ansökningsdag den 3 juni 2016.
Skicka din ansökan till: petra.forsberg@malmolive.se
Märk ansökan med "Ansökan servicecenter tjänst 1" resp. "Ansökan servicecenter tjänst 2"
Ansökan kan skickas till e-postadress: petra.forsberg@malmolive.se

Kontakt
Chatarina Martinsson tillf ork.chef, chatarina.martinsson@malmo.se
Anna Törnqvist, ork.assistent, 040-6304515 anna.tornqvist@malmo.se
Mats Johansson, controller/ekonom, 040-6304520 mats.po.johansson@malmo.se
Eva Claeson, Marknadsavd. 040-6304518 eva.claeson@malmo.se

Företag
Malmö Live Konserthus AB

Adress
Malmö Live Konserthus AB
21118 MALMÖ

Kontorsadress
Dag Hammarskjölds torg 4

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-6304500
Faxnummer: 040-6117505
E-postadress: petra.forsberg@malmolive.se

Jobbnummer
2865859

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Malmö Live Konserthus AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Malmö Live Konserthus AB: