Transportadministratör till Bring i Jordbro!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en ordningsam person som tycker om att arbeta i ett högt tempo? Då har vi på Adecco uppdraget som transportadministratör för dig beläget i Jordbro!

Publiceringsdatum
2019-04-02

Om tjänsten
I din roll som Transportadministratör kommer du att till stor del registrera bl.a. fraktsedlar i vår kunds egna system och sköta mailhanteringen. Vidare kommer du att fungera som ett administrativt stöd mot den övriga organisationen och hjälpa till med de administrativa sysslor som dyker upp efterhand. Mycket av ditt arbete kommer att ske i Excel.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• registrera fraktsedlar
• mailhantering
• övriga administrativa uppgifter
Om dig
Du som har en avslutad gymnasieutbildning och tycker om att arbeta administrativt kommer snabbt att komma in i arbetsuppgifterna. Du har goda kunskaper i MS Office och är väl bekant med grunderna i Excel. Har du tidigare erfarenhet från att arbeta med liknande administrativa uppgifter är detta meriterande. Som person är du vaken, pigg och strukturerad. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Är du dessutom lättsam och öppen kommer du att bli en uppskattad medarbetare!

Viktigt för tjänsten är:
• goda kunskaper i MS office och då främst Excel
• erfarenhet av liknande roll sedan innan är meriterande
• goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som transportadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Melko via 0200 - 22 22 22.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-01
Ange följande referens när du ansöker: ref-29508
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Randa Melko

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4706619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: