Telenor söker säljande kundservicemedarbetare till Norrköping!

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Norrköping
2021-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Telenor söker säljande kundservicemedarbetare till Norrköping!" (publicerad 2022-01-03) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Telenors Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Telenor hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturor och erbjudanden. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Telenors produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice.
Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medans vi gör det!

Vi erbjuder dig en tjänst i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.
Webhelp är ett snabbt växande företag med mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!

Några utav våra förmåner:
• Fast månadslön + provision utan tak
• Kollektivavtal med Unionen
• Friskvårdsbidrag
• Utvecklingsmöjligheter

Vi söker dig som:
• Gillar att arbeta mot mätbara mål
• Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta
• Har erfarenhet av försäljning så är det meriterande
• Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
• Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska
• Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning.

När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.

Ta första steget i en resa med Webhelp - Skicka in ditt CV redan idag!

START: 2022-01-17

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidaretjänst 100% med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world's most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of EUR1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-12-16

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Webhelp Sweden

Jobbnummer
6186848

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: