Telefonoperatör / gruppchef
Q-park AB / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Q-park AB i Uppsala,
Solna,
Stockholm,
Västerås,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Gruppchef till Servicecentralen
Vi söker en person till vår avdelning Servicecentralen som är belägen centralt i Uppsala.
Avdelningen fungerar likt en larmcentral för våra bomgarage i hela landet. Här besvarar vi samtal via en intercom-telefon från våra parkeringsanläggningar med bomsystem och på ett professionellt sätt hjälper vi kunder med deras problem. I arbetet ingår även övervakning av system, kameraövervakning och felrapportering till tekniker.
Vår Servicecentral är öppen måndag till fredag klockan 06:30 - 22:00, lördag 09:00 - 21:00 och söndag 10:00 - 21:00. Under dessa tider är vi alltid bemannade och arbete sker i skift.
Gruppen är en mindre arbetsenhet på under 10 personer. Du kommer leda och fördela arbetet inom gruppen och fungera som stöd för dina medarbetare. Denna tjänst innebär även att du deltar i gruppens gemensamma arbete med inriktning på problemlösning av övergripande karaktär och eskalering av ärenden. Viss förekomst av arbete på operatörsnivå förekommer.
För att trivas med jobbet måste du tycka om att arbeta i ett snabbt tempo och kunna hantera flera saker på en och samma gång. Våra krav är att du tidigare har haft ledaransvar och att du har en förmåga och tycker om att leda ett team. Du måste också ha en mycket god datorvana och vana att jobba med flera olika program samtidigt.
Publiceringsdatum2015-09-15Dina arbetsuppgifter• Leda gruppen och fördela arbetet, se till att alla skift är bemannade
• Fungera som en brygga mellan gruppen och ledningen
• Besvara samtal via intercom telefon från våra parkeringsanläggningar
• Arbeta med kamerabevakning i garagen och på förekommen anledning kontakta väktare
• Överblicka felmeddelanden från bomsystemanläggningar
Kvalifikationer• Du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt
• Erfarenhet från serviceyrken
• Erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap
• Mycket god datorvana
• Mycket goda kunskaper muntligt i såväl svenska som engelska
• Problemlösningsfokuserad
• Ha ett trevligt och professionellt bemötande
• Förmåga att kunna kommunicera i stressiga situationer
Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.
Frågor Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Ljungberg, telefon 08-722 15 00.
Ansökan Ansökan till tjänsten görs via vår hemsida
www.q-park.se där du klickar på "jobba på Q-Park".
Sista ansökningsdag är den 25 september 2015, men urvalsarbetet kommer starta omgående. Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera.
Att arbeta på Q-Park ska karaktäriseras av följande värden
Kundfokusering, Kvalitet, Samarbete samt Resultat
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQ-Park AB
AdressQ-Park AB
Veterinärgränd 6
12023 Stockholm
KontorsadressVeterinärgränd 6
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2437490
Observera att sista ansökningsdag har passerat.