Teknisk support till Swedbank!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi har fått möjligheten att rekrytera teknisk support till Swedbank. Är du en person som trivs att arbeta med kundsupport på ett effektivt och kvalitetssäkert sätt. Har du dessutom ett stort intresse för teknik och längtar efter en möjlighet att utvecklas i en supportroll? Då kan det vara dig vi söker för rollen som teknisk support inom betalningsområdet. Tveka inte på att skicka in din ansöka redan idag, start är beräknad till mitten av augusti och vi kommer kontakta dig som uppfyller kraven nedan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbanks räkning teknisk support för ett uppdrag som inledningsvis gäller 6 månader. Du kommer bli en del av Technical Competence Center och E-pay-teamet inom Group Cards & Payments. Arbetsuppgifterna består av att bistå kunder med support för betalningstjänster via telefon och mejl, samt intern support till dina kollegor via ett internt ärendehanteringssystem. Teamet består idag av nio personer som sitter i öppet landskap på plats på kontoret i Sundbyberg.
Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!
Du erbjuds
• Ett spännande konsultuppdrag med möjlighet till förlängning/överrekrytering till banken.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-06-18Dina arbetsuppgifter• Din främsta arbetsuppgift är att ge support till kunder för Swedbanks olika betalningsalternativ, exempelvis betalningar via fil, e-fakturatjänster, swishtjänster eller BankID. Utöver support förväntas du även ansvara för incidenthantering inom de olika betalningsområdena, vilket kan innebära att eskalera incidenter/driftstörningar till IT.
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasial utbildning.
• Har tidigare erfarenhet av en roll inom support.
• Har ett stort tekniskt intresse.
• Kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.
• Har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift.
I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna. Vi söker dig som är en nyfiken och orädd person. Du har viljan att lära dig och är orädd för att våga testa dig fram. Vi ser även att du har ett stort tekniskt intresse för att vilja grotta ner dig i betalningsfiler, system och dess komplexitet. Utöver detta är du bra på att förhålla dig till deadlines där din förmåga att prioritera bland olika arbetsuppgifter är ytterst viktig.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Stresstolerant
• Ansvarstagande
• Socialt självsäker
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15105396".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8756047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.