Teknisk support till Nilfisk

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-02-27

Företaget
Nilfisk är en av världens ledande tillverkare av rengöringsutrustning och säljer produkter för både privat och professionellt bruk. Företaget är danskägt med koncernhuvudkontor i Köpenhamn. Den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölndal och här jobbar ett 60-tal personer. Huvudprodukten är städmaskiner och kunderna finns främst inom kommuner, landsting, industrier och städbolag.


Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support bistår du Nilfisks kunder, serviceverkstäder och tekniker med teknisk support och rådgivning gällande företagets produkter på mail och telefon. Rollen innefattar även att till viss del supportera och utbilda företagets säljorganisation och återförsäljare i tekniska frågor. Produktutbudet är stort och omfattar exempelvis dammsugare, golvrengöringsmaskiner och högtryckstvättar.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av teknisk support, gärna i en närliggande bransch
• Kunskaper i att läsa sprängskisser och att utifrån dem ge en målande teknisk vägledning på telefon
• Goda el- och mekanikkunskaper
• God data- och systemvana
• Körkort B
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi tror att du som söker är en serviceinriktad lagspelare som trivs i en händelserik miljö. Du har struktur på ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter och för att driva dina ärenden framåt. Du är en pedagogisk kommunikatör och kan på ett tydligt sätt ge teknisk vägledning i både tal och skrift. Dessutom har du en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg (Mölndal)
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Teknisk support, service, kundkontakt, kundservice, el, mekanik, Göteborg, Mölndal

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren maria.kihlgren@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3344789

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: