Teknisk support / servicedesk / 1st line / sommarjobb
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-04-11FöretagetFöretaget är en hotellkedja som är väletablerad och marknadsledande i Norden. Tjänsten är placerad på hotellkedjans huvudkontor i centrala Stockholm, där cirka 400 personer arbetar. IT-avdelningen består av 17 medarbetare som är uppdelade på first- och second line, teamledare, incident manager samt avdelningschef.
Dina arbetsuppgifterI rollen som first line support kommer du att ta emot ärenden via telefon och hotellkedjans interna ärendehanteringsprogram. Dessa ärenden är varierande och rör allt kring nätverk, systemfrågor, rättigheter och behörigheter. Du arbetar mycket i Active Directory samt Windows och även i hotellkedjans interna system. Avdelningen arbetar mot uppsatta teammål i form av behandlade ärenden samt kundnöjdhet. Du kommer att rapportera till avdelningschefen och har en teamledare som du vänder dig till i första hand.
Arbetet är förlagt måndag-fredag och arbetstiderna varierar veckovis mellan kl. 7-15, 8-16 och 9-17. Uppdragets startdatum är något flexibelt men det är ett garanterat behov under vecka 27-31. Det finns eventuella möjligheter till fortsatt extrajobb under hösten. Du är under hela perioden anställd som konsult hos Bravura.
Kvalifikationer• Pågående studier
• Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom teknisk support/teknisk kundtjänst, kunskaper i Active Directory samt Windows
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska
För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Sommaren 2017
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, support, supportmedarbetare, IT, first line, second line, 1st line, 2nd line, teknik, teknisk support, kundtjänst, service, Microsoft, ärendehantering, ärendehanteringssystem, heltid, Stockholm, sommarjobb, extrajobb
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Landestål
petra.landestal@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3433700
Observera att sista ansökningsdag har passerat.