Teknisk kundsupport
Storegate AB / Supportteknikerjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Bromölla,
Ronneby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Storegate AB i Karlshamn,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2008-08-12Dina arbetsuppgifterÄlskar du datorer, dataprogram och Internet? Känner du dig hemma i Norge, Finland och England på en och samma gång?
Som Teknisk kundsupport på Storegate får du jobba med kunder från hela världen. Storegate erbjuder en kvalificerad kundsupport främst per e-post men även via telefon ifrån sitt huvudkontor i Karlshamn. Som Teknisk kundsupport måste du ha hög servicegrad, ett djupt tekniskt intresse samt en analytisk förmåga som vilar på din noggrannhet. Tjänsten innebär support och testning av nya produkter och tjänster i samarbete med vår utvecklingsavdelning. Men, du bör även känna dig bekväm med administrativa arbetsuppgifter som t.ex. fakturering m.m.
Kvalifikationer• Dokumenterad teknisk förståelse från arbetslivet
• Erfarenhet av nätverksadministration och protokoll som http och ftp
• Kännedom om Windows, Linux och Mac
• Svenska och engelska i tal och skrift. Norska och finska är meriterande
• Du är strukturerad, noggrann, serviceinriktad och har lätt för att kommunicera
Eftersom Teknisk kundsupport är ansiktet ut mot kund, är du en mycket viktig länk i vår organisation. Jourberedskap kan förekomma.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Ange löneanspråk
ErsättningFast lön
Skriv â€?Teknisk kundsupportâ€? i ämnesfältet.
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@storegate.seFöretagSTOREGATE AB
AdressSTOREGATE AB
PIRGATAN 13
37435 KARLSHAMN
KontorsadressPIRGATAN 13
KARLSHAMN
Jobbnummer 284749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.