Teknisk koordinator med erfarenhet av serverdrift, Stockholm

Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca. 15 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Uppdragsstart: Enl. ök.
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Uppdragsbeskrivning

Uppdraget är att hantera inkomna beställningar/förfrågningar och bereda dessa samt följa dessa igenom leverasprocessen för alla typer av ärenden, vissa enklare andra mer komplexa som involverar andra enheter/teknologier.

Publiceringsdatum
2022-06-17

Dina arbetsuppgifter
• Man leder ett team av seniora tekniker som hanterar den dagliga driften samt utveckling av vissa nya funktioner
• Detaljering av uppdrag på teknisk nivå
• Dokumentation
• Driva specifika initiativ/ärenden i mål

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Eftergymnasial teknisk utbildning
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom serverdrift.
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom IP-baserad kommunikation.
• Minst 10 år tekniskt arbete inom IT.
• Arbetslivserfarenhet av att arbeta enligt ITIL.
• Arbetslivserfarenhet av att arbeta i större organisationer (>400 personer)
• Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

• Minst 5 års erfarenhet av arbete inom energimarknaden
• Erfarenhet av projektledning
• Genomfört minst ett uppdrag inom statlig myndighet eller verk.

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

• Mycket god samarbetsförmåga och initiativförmåga
• Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
• Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
• Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
• Arbetar självständigt och målinriktat
• Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
• God förmåga att följa och skapa dokumentation
• Förmåga att arbeta i grupp

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 15 mån

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6752918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: