Teknisk IT-support för e-handel
Collector Bank / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-07-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk IT-support för e-handel" (publicerad 2016-07-05) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta på Nordens mest innovativa och digitala nischbank?
Vi söker dig som vill jobba i en snabbt växande och förändringsbenägen organisation där utveckling och innovativa betalmedel som uppfyller framtidens krav från våra kunder är i fokus. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.
TJÄNSTEN
Affärsområdet Retail som specialiserar sig på e-handel, omfattar betallösningar till handeln i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Holland, Tyskland och Österrike. Genom vår tjänst hjälper vi butiker och e-handlare att kunna erbjuda sina kunder ett av de mest eftertraktade betalsätten i Norden idag med devisen att det ska vara enkelt att handla och betala.
Som teknisk IT-support ansvarar du tillsamman med dina kollegor för den tekniska implementeringen av nya kunder i vårt egenutvecklade system, samt sköter den dagliga supporten och administrationen inom området Merchant. Rollen innebär stort ansvar och möjlighet att påverka då du kommer ansvara och driva större integreringsprojekt.
I det dagliga arbetet ingår att ge hög och kvalitativ service och support, följa upp störningar samt proaktivt arbeta för att utveckla och förbättra vårt samarbete med våra kunder.
Det innebär även att du ansvarar för framtagning av rapporter, underlag och statistik till våra kunder. I rollen ingår även att vara ett internt stöd i organisationen och hjälpa till med kunskap och lösningar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler i centrala Göteborg.
VI TROR ATT DU
Som söker har ett brinnande tekniskt intresse och stimuleras av kundkontakt för att utveckla och förbättra samarbeten. För att lyckas i rollen bör du tidigare jobbat med service och vi ser gärna att du har erfarenhet av att driva kundorienterade projekt. Har du en teknisk bakgrund med erfarenhet av API- integration, SOAP-lösningar eller databassökningar i SQL är det meriterande men inget krav.
Som person är du prestigelös, ansvarsfull, lösningsfokuserad och inte rädd för att hugga i när det behövs. Vidare trivs du med att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö och kan fatta snabba beslut. Du drivs av att förbättra processer och ge förstklassig service. Du bör ha goda språkkunskaper i engelska och svenska, då arbetet innebär mycket kundkontakt via telefon och mail.
ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 7 augusti. Intervjuer och urval kommer att ske efter ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Jonsson (Head of Merchant Services) eller Josef Bosaeus (HR- Partner) på telefonnummer 010- 161 00 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-07-04ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosef Bosaeus 0737120483
josef.bosaeus@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2939463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.