Technical Customer Care Specialist sökes till Visma Proceedo!
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Technical Customer Care Specialist sökes till Visma Proceedo!" (publicerad 2022-09-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge användarsupport inom applikationer? Trivs du med att ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då har vi uppdraget för dig som Technical Customer Care Specialist!
Visma Proceedo söker nu en Technical Customer Care Specialist där du kommer ha ett spännande och varierande arbete. Visma Proceedo ingår i Visma-koncernen, en av Europas största mjukvarukoncerner och ledande inom molnbaserade affärslösningar. Du kommer att hantera inkommande supportärenden från deras kunders systemadministratörer, arbeta med systemgenererade felmeddelanden samt med fördjupad felsökning. Du kommer tillsammans med dina kollegor inom servicedesk ge bästa möjliga support till deras kunder och leverantörer. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt! Arbetsuppgifterna består bland annat av att:
• Testa och felsöka i applikationen, kolla i systemloggar och eventuella felmeddelanden.
• Eskalera problem internt efter en specificerad process.
• Bidrar till att utveckla processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse.
• Bidrar till self-service för kunder i deras Customer Community.
• Bidrar med kunskap till deras digitala kollega Roberta som initialt hjälper leverantörer att få svar på sina frågor på hemsidan.
Uppdraget innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar hos vår kund på deras kontor på Kungsholmen i Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas starta omgående med chans till övertag av kund. Arbetstiderna är förlagda under vardagar måndag till fredag 08-17 med möjlighet till flex.
Publiceringsdatum2022-08-29ProfilVi söker dig som har en högskole-/universitetsutbildning inom ekonomi eller IT. Du har erfarenhet från en likande roll och har tidigare arbetat med till exempel kundsupport, affärssystem, EDI eller molntjänster/SaaS samt att läsa av systemloggar. Du är van att leverera förstklassig service. Du tycker om att arbeta med system och IT-lösningar, du har god kunskap kring applikationssystem och integrationer mellan system. Du tycker om och har en pedagogisk förmåga i att kommunicera med kunder både i tal och skrift. Du behärska både svenska och engelska på en hög nivå då du kommer använda dig av båda språken i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser. Passar beskrivningen in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Sanna Emilsson
sanna.emilsson@studentconsulting.com Jobbnummer 6928924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.