Teamledare till kundtjänst på Convini

Hero AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Nu har du som arbetat några år inom kundtjänst möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i karriären. Låter detta intressant? Sök tjänsten redan i dag!

Publiceringsdatum
2016-03-10

Företaget
För vår kund Convinis räkning söker vi nu en Teamledare till deras kundtjänstteam på kontoret i Solna. Convini - Mat och Kaffe på Jobbet - erbjuder måltidskoncept för mat, mellanmål samt kalla och varma drycker - allt som behövs för att tillgodose behovet av mat och dryck på arbetsplatser. Sedan starten 1995 har familjeföretaget Convini ökat stadigt i omsättning, antal anställda och kunder. Idag har bolaget ca 120 anställda, över 1 400 kundföretag med måltidsbutiker och cafélösningar samt en omsättning på ca 250 miljoner kronor. En omsättning som har mer än fyrdubblats de senaste 10 åren. Convini har verksamhet i Stockholm/Mälardalen, Göteborg och Malmö med omnejd. Mer information om företaget finns på www.convini.se

Om tjänsten
I aktuell roll så kommer du att ingå ett team på 3 personer där du kommer att leda och prioritera det dagliga operativa arbetet. Förutom att leda det dagliga arbetet så kommer du tillsammans med dina kollegor även att arbeta operativt med varierande arbetsuppgifter, allt från att besvara inkommande förfrågningar via telefon och mail till att underhålla kontorsanläggningen och ta emot kundbesök.

I det operativa arbetet så innefattas även bland annat att:

• Lägga upp E-faktura anmälningar
• Registrera autogiroanmälningar, felköp samt manuella kortbeställlningar från kunder
• Kunduppsättningar (kampanj, kortuppläggning o.s.v.)
• Registrera manuella kortbeställningar från kund
• Ändra betalsätt, lägga upp avbetalningsplaner samt skicka ut faktura/redovisningskopior
• Hantering av felanmälningar
• Posthantering
• Inköp av kontorsmaterial

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att arbeta på ett företag som aktivt arbetar med sina värderingar där du kommer att bli en del av ett energiskt team som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Du erbjuds en intressant och utmanande tjänst i ett företag som expanderar och har en spännande resa framför sig.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetat några år inom kundtjänst och service samt har en avslutad gymnasieutbildning. Du behärskar även det svenska och engelska språket väl, i både tal och skrift. I aktuell roll så kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper. Då du i det dagliga arbetet har både intern och extern kontakt så är du en serviceinriktad och kommunikativ person som har lätt för att samarbeta. För rollen som teamledare så har du en ledarförmåga, du är en trygg person som ser lösningar före problem samt har lätt för att prioritera arbetsuppgifterna. För att trivas i aktuell roll så är du prestigelös gällande dina arbetsuppgifter, du har en positiv inställning och strävar efter att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du initialt anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund med goda möjligheter till överrekrytering. Arbetet föreligger under kontorstider, heltid, med start omgående.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-07
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2718638

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: