Teamleader till kundservicefunktion i Gävle
Perido Skills AB / Butikssäljarjobb / Gävle
2014-09-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader till kundservicefunktion i Gävle" (publicerad 2016-09-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Gävle,
Sandviken,
Söderhamn,
Östhammar,
Hedemora eller i
hela Sverige Gävle
Söker du ett jobb som ställer höga krav på dig och i gengäld är både utvecklande och roligt? Har du en god förståelse för hur du förenar verksamhetsnytta med en positiv kundupplevelse? Skulle du trivas i en roll där du får vara med och leda och dessutom själv jobba hands on i en kundservicefunktion? Då är det dig vi letar efter!
Publiceringsdatum2014-09-29BeskrivningPerido söker en Teamleader för ett konsultuppdrag hos vår kund i Gävle, en välkänd myndighet. Som konsult och Teamleader har du en unik och viktig roll - du är Peridos förlängda arm och ska representera oss på bästa möjliga sätt ute på myndigheten. Du har ögonen på dig och förväntningarna är högt satta!
Som Teamleader är ditt uppdrag att vara med och leda en kundservicefunktion som kommer att bestå av 20 konsulter som alla sitter ute hos vår kund. Kundservicefunktionen är ansiktet utåt för myndigheten och fungerar som en viktig informationskanal och vägledare. För att denna ska fungera så bra som möjligt är det viktigt att personer med rätt inställning tar plats i ditt team. Som Teamleader kommer du därför också att vara delaktig i rekryteringsprocessen av kundservicemedarbetare och bolla tankar och idéer med din konsultchef på Perido.
Hela kundserviceteamet arbetar med att besvara frågor via telefon och e-post, samt vägleda och ge information till privatpersoner som sökt kontakt. Som Teamleader hjälper du teamet att behålla fokus på aktiviteter som leder mot uppsatta mål. Du utvärderar och mäter resultat och verkar för att alla ger service av hög kvalitet. Även en del kortare resor till möten och utbildningar ingår i din tjänst.
I ditt dagliga arbete kommer du att få stor nytta av dina pedagogiska och kommunikativa färdigheter såväl som ditt målfokus. Det är dessutom viktigt att du är en flexibel person som snabbt anpassar dig efter förändringar och som trivs i en roll där resultatet regelbundet mäts och utvärderas. För dig med den rätta inställningen och kunskapen är detta en verkligt spännande möjlighet och utmaning - varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• Relevant Högskole-, universitetsutbildning (t ex. inom ekonomi, beteendevetenskap, samhällsvetenskap) eller likvärdig kunskap/erfarenhet
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet från kundservice/support
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande teamleaderroll i en offentlig verksamhet
• Datorvana och goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. Tillträde senast i mitten av december, tillsvidare.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 30020DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb30020DB
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 30020DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2012707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.