Teamleader Kundsupport till Flexpay
Flexpay AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flexpay AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-02-21Om företagetFlexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens "totala belöning" - lön och förmåner. Via portalen som vi utvecklat hjälper vi kunderna att erbjuda sina ca 450 000 anställda flexibla förmåner. Portalen bidrar samtidigt till att minska storföretagens administration som i sin tur resulterar i stora ekonomiska besparingar.
Idag utgörs Flexpay av 130 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär. Det är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Kundsupportavdelningen är placerad i nya fräscha lokaler i Garnisonen med bra kommunikationer.
Dina arbetsuppgifterVår kundsupport består idag av 20 anställda. Kundsupport hanterar inkommande samtal och e-mail från våra kunders anställda med frågor om deras förmåner och om hur vårt system fungerar. Vår kundsupport består i av 1:st line support och Backoffice, som löser svårare frågor.
Du kommer att hjälpa chefen för kundsupport genom att vara teamleader för 1:st line support.
Dina arbetsuppgifter kommer innebära att skapa tydligt uppsatta mål för de anställda och kontinuerligt coacha dessa. Du kommer att ansvara för statistik och rapportering samt sätta dagliga mål för gruppen och coacha så att de dagliga målen uppnås. Vidare kommer du vara med och utveckla verksamheten samt ansvara för att kundsupport når uppsatta mål. Vi är ett växande företag som just idag har verksamhet i fem länder, vilket innebär goda möjligheter till personlig utveckling.
Vem är du?
För att lyckas i tjänsten är du en person som brinner för att överträffa kunders förväntningar och ge en förstklassig service, likväl som du är en riktig doer och problemlösare.
• du har erfarenhet av att leda/coacha en kundtjänstavdelning
• du är en van koordinator
• du brinner för kundservice och statistik
• du har lätt för att lära dig ny teknik
• du är en duktig kommunikatör på svenska och engelska, i såväl tal som i skrift
Som person är du duktig på att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har ledaregenskaper samtidigt som din relationsskapande förmåga är en av dina styrkor. Du lyckas motivera dina kollegor till att göra sitt bästa. Vi utlovar en spännande resa och supertrevliga kollegor.
Så ansöker duAnsökan emotses snarast. Vi tar emot din ansökan via e-post:
rekrytering@flexpay.se märk din ansökan "Teamleader Kundsupport".
Mer information på
www.flexpay.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@flexpay.seKontaktRose-Marie Thunström 08-210200 (Växel)
rekrytering@flexpay.seFöretagFLEXPAY AB
AdressFLEXPAY AB
Box 3616
10359 STOCKHOLM
KontorsadressTorstenssonsgatan 4
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-210 200
E-postadress:
info@flexpay.se Jobbnummer 1474295
Observera att sista ansökningsdag har passerat.