Teamchef kundservice

Workz Sweden AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-08

Om tjänsten
Workz söker en Teamchef till en av våra kunders kundservice. Du kommer att vara ytterst ansvarig för ditt teams resultat och leverans. Du kommer att vara delaktig i en förändrings-process och skapandet av Sveriges bästa kundupplevese. Kundtjänsten idag består av 85 personer.

Vill du vara med och skapa förutsättningar för bättre kundservice och är en person med driv och viljan att sätta kundservice högt upp? Då kan detta vara rätt arbetsplats för dig.

Arbetsrollen

Teamchefen är tillsammans med övriga teamchefer övergripande ansvarig för att produktionen fungerar enligt plan, att medarbetarna utvecklas och trivs och att uppsatta produktionsmål uppnås. Teamchefen ansvarar för att teamet genomför arbetet i enighet med anvisningar, planer, processer och policys och uppnår individuella och gruppens mål.

Teamchefen ansvarar för att teammedlemmarna har tillräcklig kompetens för att genomföra ålagda uppgifter och att medarbetarna utvecklas och att kompetens sprids i teamet. Teamchefen medlyssnar och följer aktivt arbetet i teamet för att identifiera behov av utveckling av medarbetare och processer.

Teamchefen är personalansvarig för underställd personal och är aktiv i rekrytering, personalärenden och lönesättning.

Teamchefen är medlem i ledningsgrupp och bidrar aktivt till utvecklingen av verksamheten och samarbetar med trafikledning, kvalitetsledning och övriga teamchefer för kontinuerlig förbättring och måluppfyllnad.

Vem är du?

För oss är det viktigt att du som individ har rätt förutsättningar och egenskaper att utföra jobbet. Om du har erfarenhet från kundservice och ledarskap kan det vara en fördel, men det är inget krav. Vi bedömer därför att följande faktorer är viktiga:

• Ansvarstagande, driv och framåtanda
• Hög vilja att lära och nyfikenhet
• Rätt social kompetens och kommunikationsförmåga
• God administrativ förmåga

Du måste även gilla att jobba med förändring och vara målinriktad.

Vad ger vi dig?

För rätt person är det en fantastisk möjlighet att vara med i ett stort företag som investerar i kundupplevelsen. Du kommer rapportera direkt till servicechefen och får lära dig mycket om såväl företagande och affärsutveckling som om de specifika områden du ska jobba med. Workz kommer stödja och utveckla dig tillsammans med uppdragsgivaren. Du skall vara beredd på att det kommer att vara en tillvaro fylld av snabba beslut och högt i tak.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Individuell lönesättning, fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emmy Angeklint

Företag
Workz Sweden AB

Adress
Workz Sweden AB
Stadsgården 10
11645 Stockholm

Kontorsadress
Stadsgården 10 11645 Stockholm

Jobbnummer
2327748

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: