Team Manager till Canal Digital i Göteborg

Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Göteborg, Härryda, Ödeshög, Linköping, Högsby eller i hela Sverige

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.

I rollen som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.

Vi ser att du som söker är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Vidare har du en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.

Om Webhelp Nordic

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord

Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara

• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

Om Jobbet

Region
Göteborg

Arbetstid / Varaktighet

Tillsvidareanställning (anställningen inleds med en 6 månaders provanställning).

Arbetstiderna är mest förlagda till dagtid 12-21 men arbete på kvällar och helger förekommer.

Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Lön / Förmåner
Lön enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-04-07

Kontakt
Josefin Hammarbäck (Operations Manager), josefin.hammarback@nordic.webhelp.com

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiderna är mest förlagda till dagtid 12-21 men arbete på kvällar och helger förekommer. Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Hammarbäck josefin.hammarback@nordic.webhelp.com +46850104000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Johan Willins gata 8
94132 Göteborg

Kontorsadress
Johan Willins gata 8

Jobbnummer
3425302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: