Team Manager inom kundservice på remote!
H1 Communication AB / Chefsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos H1 Communication AB i Östersund,
Bollnäs,
Gävle,
Uppsala,
Stockholm eller i
hela Sverige Besöksentre finns på plan 6
Publiceringsdatum2023-10-13Om företagetH1/Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.
Om tjänstenDu kommer att ansvara för ett helt nystartat remote team hos oss på H1 vilket är en spännande utmaning för dig som vill fortsätta jobba som team manager inom kundservice. Dina anställda jobbar mot en specifik kund hos oss och ansvarar både för inkommande rådgivande samtal samt merförsäljning, vilket innebär att du som deras ledare stöttar dem i både samtalsmetodik och sälj.
Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar de framåt mot uppsatta mål. Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning.
I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare.
Vidare innebär din roll att du:
• är din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang
• är tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar
• säkerställer att inkommande samtal besvaras i enlighet med våra mål
• har ett fullt personalansvar och genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.
Om dig
Vi söker dig som:
• har erfarenhet av att arbeta som team manager inom kundservice eller motsvarande
• har erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
• har ett intresse inom sälj och coachar dina medarbetare framåt för att uppnå sina mål
Det är meriterande om du:
• kan kommunicera på engelska både i tal och skrift
• det är meriterande om du tidigare har jobbat med att leda ett team på remote
Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt!
Vårt erbjudande
• En möjlighet att arbeta heltid på remote
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• Friskvårdsbidrag på 3000kr.
• Ett roligt och engagerat gäng av kollegor.
Sista dagen att ansöka till tjänsten är den 12/11 2023. Vi tar emot ansökningar löpande och använder oss av löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vill du veta mer? Kontakta då ansvarig rekryterare Amanda Spejare på
amanda.spejare@h1.se så besvarar vi dina frågor så fort som möjligt. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, vänligen sök tjänsten via länken på vår hemsida.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare H1 Communication AB (org.nr 556730-0610)
Arbetsplats H1 Communication
Jobbnummer 8189664
Observera att sista ansökningsdag har passerat.