Svensktalande lönespecialist i Granada, Spanien
Blomqvist, Simon / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Blomqvist, Simon i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Arbeta för en global ledare för att hjälpa organisationer att få HR att fungera bättre, genom att omvandla sin affärskritiska HR-verksamhet för att leverera mer effektiva och effektiva personkritiska tjänster
Om Granada:
Granada ligger vid foten av Sierra Nevada-bergen, en nationalpark som utsågs till biosfärreservat av UNESCO 1986.
Floden Darro rinner genom den gamla staden och delar kullarna i Sacromonte och Albaycin, kullarna i Alhambra. De viktigaste floderna i Granada är Genil, Trevélez och Poqueira.
Jobbet: Lön, specialist
Att bidra och vara en del av teamet som ansvarar för support och genomförande av datahanterings-/kundtjänstaktiviteter, för att säkerställa att utdata är korrekta och i tid. Ditt ansvar kan vara fokuserat på kundservice, och du kommer att vara flexibel och stödja löneuppgifter vid behov.
Leverans Nyckelansvar
Stödja chefer med klientengagemang, se till att all information är korrekt och tillhandahålls i tid
Stöd säljprocessen för att säkerställa att tjänstens omfattning är genomförbar och lyft fram eventuella problem omedelbart till Senior Operations Manager
Tillhandahålla support och vägledning för alla implementeringar och gå liv, samtidigt som du säkerställer att automatisering och standarder används
Leda projekt utformade för att förbättra kundnöjdhet och affärsresultat
Tillhandahålla dagligt funktionellt stöd till teamen för att stödja framgångsrik leverans av löner
Ansvarig för underhållet av arbetsboken Country Solution
Ansvarig för hanteringen av lagstiftningens färdplan och se till att teamet är uppfostrat i kommande förändringar och processer uppdateras där det behövs
Ansvarig för att lösa tekniska/funktionella problem som eskalerat från teamet och se till att alla systemproblem/defekter rapporteras korrekt och biljetter loggas med nödvändiga detaljer och bevis så att applikationstjänster och/eller produkter kan undersöka
Arbeta med Operational Management, Transformation och Products för att implementera automation, innovation och eventuella ständiga förbättringsprogram
Ansvarig för årets slut för att säkerställa att deadlines hålls framgångsrikt
Identifiera merförsäljningsmöjligheter proaktivt
Stöd Management med lösning av klienteskalationer, tillsammans med lärdomar
Uppskola och utveckla teammedlemmar genom utbildning och coachning för att de ska kunna fullgöra sin roll
Alight säkerhetsstandarder följs och följs
Förmåga att känna igen och hantera känslig och konfidentiell information på ett lämpligt sätt
Tidsregistrering ska slutföras i tid och exakt
Bidra till teammöten och ta upp eventuella frågor omedelbart till din verksamhetschef
Se till att du är uppdaterad med alla Alight-meddelanden och kommunikationer
Bygg goda relationer med alla branscher
Deltar i projekt efter behov och uppdrag
Publiceringsdatum2022-03-18ProfilTalar flytande engelska och svenska
Har den nedan beskrivna erfarenheten
Intresse av att flytta till vackra Granada
Intresserad av en karriär inom finans
Erfarenhet behövs:
Arbetserfarenhet:
Modersmål/flytande svenska, god engelska är prioritet
Goda kunskaper om svensk lönelagstiftning, processer och policys är önskvärt
Förmåga att tillämpa kunskap om lönelagstiftning i hela företagets nätverk.
Säker och trovärdig som ansiktet utåt för lönehanteringen för verksamheten, HR-intressenter och teammedlemmar.
Arbetslivserfarenhet i en komplex lönemiljö med hög volym.
Mycket numererad med god känsla för detaljer.
Erfarenhet av att arbeta inom en HR Business Partnering Model.
Utmärkta IT-kunskaper
UtbildningsbakgrundBA/BS i ett affärsrelaterat område som redovisning, personal,
Företagsekonomi, eller motsvarande kombination av utbildning och erfarenhet
• 2-3 års relevant erfarenhet av att administrera löner eller hälsa & välfärd/förmåner
i en HR-konsult-, HR-outsourcing- eller företagsmiljö.
• HRIS-kunskap: Workday, SAP eller PeopleSoft-kunskap föredras
Önskvärd:
• Erfarenhet av att arbeta med HR och lönedata
Vad vi erbjuder:
Ditt flyttpaket inklusive flyg, 1:a veckan + 1:a månaden boendetillägg.
Gruppaktiviteter, yogaklasser, psyko-fysiskt välbefinnande, etc.
Färsk frukt varje vecka, rabatter med hälsoklubbar, restauranger, biografer och mycket mer (...)
Språkkurser (spanska, engelska, tyska, franska, italienska, etc.) Internationell och multikulturell miljö (25+ talade språk)
Flexibilitet och smart arbete
Karriärutvecklingsplaner
Transparenta belönings- och erkännandesystem
Är du rätt profil för det här jobbet, vänligen prata med vår svensktalande rekryterare och låt oss hjälpa dig att göra en mördande ansökan.
Sök jobbet med CV till:
info.nras@gmail.comSå ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressBlomqvist, Simon
Ringvägen 160
11631 STOCKHOLM
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Lönespecialist i Spanien".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Blomqvist, Simon,
https://nras.ehl.nu Ringvägen 160 (
visa karta)
116 31 STOCKHOLM
Ansökan Skicka CV i PDF format på Svenska och Engelska till vår email.
E-post:
info.nras@gmail.com Arbetsplats Blomqvist Simon
Jobbnummer 6453370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.