Supporttekniker till kund inom Offentlig Sektor

Ryska Posten Bemanning / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker till en kund inom offentlig sektor en supporttekniker för ServiceDesk som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid/deltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

En kund inom offentlig sektor söker nu en servicedeskmedarbetare men en glad och positiv inställning. I tjänsten har du stort fokus på service mot kunden. Ihop med fantastiska kollegor och ett gott humör löser du kundernas utmaningar. En stor del av tjänsten består även av en vilja att förbättra och utveckla verksamheten samt att ta ansvar för de arbetsuppgifter du hanterar. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos kunden.

Publiceringsdatum
2017-10-23

Arbetsuppgifter
Som supporttekniker till ServiceDesk kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Stor del av ditt arbete består av att hantera inkommande ärenden som berör IT och teknisk support samt att utföra åtaganden enligt utsatta rutiner och processer. Arbetet kan även komma att innebära samtalshantering, behandling av mail/kontaktformulär samt beställningar och administration.

Uppdraget kommer starta med en utbildning på 2 veckor som ger dig en god förberedelse för arbetsuppgifterna och förståelse för uppdraget. Arbetstiderna för uppdraget varierande mellan 6-22 vardagar och viss helgarbete kan även förkomma.

VI SÖKER DIG SOM

• Har lätt för att lära sig nya system och för att ta in ny information
• Har goda kunskaper inom IT och är teknisk lagd
• Har vana att föra dialog med externa kunder via telefon
• Har du tidigare erfarenhet av servicebranschen eller kundsupport är detta meriterat

Som person är du prestigelös, kreativ och trivs i en öppen miljö där alla samarbetar med alla och tar hjälp av varandra. För att bli framgångsrik i rollen krävs även att du alltid har service i fokus, mot kund och kollegor samt har en hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamsgatan 63B
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamsgatan 63B

Jobbnummer
3761366

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: