Supporttekniker till helpdesk

Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm, Västerås, Norrköping, Borlänge, Borås eller i hela Sverige

Vi söker IT-supportmedarbetare till vår kunds servicedesk. Du kommer hjälpa till och stärka deras interna servicedesk samt hjälpa de anställda med deras klientrelaterade IT-problem. Du får möjligheten att arbeta i en spännande IT-miljö med trevliga arbetskollegor omkring dig.

Om Wise IT

Wise IT är ett rekryteringsföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Hos oss hittar du såväl djup som bredd. Inom IT rekrytering är vi stora på förmedling av chefer och specialister med minst fem års erfarenhet. Samtliga rekryteringskonsulter har en bakgrund inom IT-branschen vilket gör att vi har djup förståelse för din verksamhet och de tekniska utmaningar ni står inför. Vi vågar påstå att vi är det främsta IT-rekryteringsföretaget i Stockholm och i Sverige.

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Som grund har vi stenkoll på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer -- tillsammans!

Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.

Din vardag

Arbetet innebär IT-support åt internt anställda. Du kommer dagligen jobba med installation av mjukvara såväl som hårdvara, uppsättning och konfigurering av datorer och kringutrustning. Vanliga ärenden som du hanterar kommer bland annat vara hantering i Active Directory, mejlproblem kopplat till Exchange/Outlook, nätverksproblem, support av skrivare och mobiltelefoner mm.

Vem är du?

Rätt person för den här rollen är en person som är i början av sin IT-karriär och som vill lära sig mer. Du har viss vana av att arbeta med ärendehantering i Windowsmiljö. Du har erfarenhet av problemlösning samt användarhantering i Active Directory, Exchange/Outlook och MS Office. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med IT - kundservice/support eller gått en IT-utbildning.

Ansök redan idag, då urvalet sker löpande!

Har du några frågor eller funderingar vänligen kontakta kandidatansvariga Johanna Nybom på johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på rebecca.levy@wiseit.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-12-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3218877

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: