Supporttekniker / Teknisk support / Kundtjänst / Telia / Växjö

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Växjö
2022-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker / Teknisk support / Kundtjänst / Telia / Växjö" (publicerad 2022-05-05) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-26

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Om företaget
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

För denna tjänst tillhör du ett team om fyra personer som arbetar från kontoret i Växjö.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker hjälper du Telias företagskunder och användare att lösa deras problem. Ärendena är av varierande karaktär, exempelvis problem med uppkoppling och mjuk- eller hårdvara. Du löser inkommande ärenden via telefon och mail med ambitionen att finnas tillgänglig att besvara kundernas användarfrågor samt hjälpa dem med deras problem inom IoT-utrustning och applikationer.

Dina dagar innehåller kreativ- och teknisk-problemlösning, kundservice och samarbete med dina kollegor för att säkerställa att kunderna kan komma åt och använda den programvara och de resurser de behöver. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller teknisk support
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Teknisk utbildning eller erfarenhet är meriterande
• Kunskap inom mobiltelefoni och nätverk är meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service till bolagets kunder. Vidare ser vi att du har ett sinne för att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. En god kommunikativ förmåga är av vikt då du förväntas kommunicera både internt och externt. Slutligen ser vi att du är en lagspelare som trivs att samarbeta och hjälpa andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IoT services, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellen Karlsson
ellen.karlsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6574414

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: