Supporttekniker sökes till Sherwin Williams i Märsta
Mattias Söderberg / Supportteknikerjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mattias Söderberg i Sigtuna,
Upplands Väsby,
Solna,
Stockholm,
Örebro eller i
hela Sverige Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ.
Företagspresentation
Sherwin-Williams Sweden AB är en ledande tillverkare av färger, lacker och betser för den träbearbetande industrin. I deras produktsortiment hittar du produkter såsom vattenburna, lösningsmedelsburna och UV-härdande grundfärger, spackel, toppfärger, topplacker såväl som oljor och vaxer samt bets. Stockholmskontoret ligger i Arlandastad, Märsta.
Tjänstebeskrivning
Har du ett brinnande intresse för datorer och nätverk och vill jobba som supporttekniker? Vi söker dig som vill jobba i en roll där du får ta mycket eget ansvar och utvecklas. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med överrekrytering till kund efter 6 månader.
Det här är tjänsten för dig som vill arbeta i en kundsupportroll där arbetsuppgifterna är av stor variation. Du kommer att vara en central del av kontorets IT funktion där du ska vara behjälplig med all typ av IT support, hård- och mjukvara. Arbetsuppgifterna är bland annat att installera datorer och kringutrustning så som skrivare och iPhones. Du ska även vara till hjälp när problem uppstår kring nätverk eller annan typ av mjukvara som mailadresser eller användarkonton.
Du kommer att läras upp av IT-chefen och en specialist. De sitter i Bellö, Småland, och av dem kommer du även kunna få stöttning av i det dagliga arbetet.
Krav på person
Vi lägger stor vikt vid din personlighet. För att du ska passa bra i rollen krävs det att du är stresstålig och bra på att planera då du kommer ha flera ärenden igång samtidigt. Du har god samarbetsförmåga och har en vilja till att ta egna initiativ.
För att du ska passa bra till denna tjänst måste du vara serviceinriktad, lyhörd och ha en god kommunikativ förmåga. Du skall även ha erfarenhet av arbete som IT-support eller Helpdesk.
Du ska även ha:
Gymnasieutbildning
Flytande språkkunskaper i engelska & svenska i både tal och skrift.
B-körkort
Vana vid att arbeta med iPhone och nätverk
Det är meriterande om du har erfarenhet av Lotus Notes, framförallt e-post
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-04-13ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1826
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMattias Söderberg
FöretagMattias Söderberg
AdressMattias Söderberg
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2779441
Observera att sista ansökningsdag har passerat.