Supporttekniker | Göteborg | Experis
Experis AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2022-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker | Göteborg | Experis" (publicerad 2024-06-27) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Söker du din nästa utmaning och drivs av att hjälpa andra med IT-problem? Experis är nu på jakt efter dig som vill utvecklas inom IT-support. Här kommer du möta en prestigelös kultur där du själv är med och sätter riktning för dina framtidiga ambitioner. Vill du vara med?
Publiceringsdatum2022-12-02Dina arbetsuppgifterÄr problemlösning och service något som triggar dig? Som IT-supportkonsult hos oss på Experis får du möjligheten att utvecklas, utmanas och bli en del av en konsultmiljö som varje dag strävar efter att bli lite bättre. Här kommer du bli en viktig del i vår resa framåt och arbeta med att lösa en rad olika tekniska problem över telefon, chatt och mail. För att kunna lösa problemen på bästa möjliga sätt kommer du också arbeta tätt tillsammans med dina kollegor - något som också kommer ge dig ett bredare nätverk och nya kunskaper.
Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar. Det är viktigt för oss att du som konsult blir och känner dig som en del av Experis-teamet från din allra första dag. Du kommer att bli anställd hos oss på Experis och jobba ute hos någon av våra kunder, där det också i flera fall ges rum för god flexibilitet och möjligheter för hemmakontor.
Vi söker dig som har:
• Gymnasial utbildning, gärna inom IT-området
• Övergripande kunskap och intresse för IT
• Mycket goda kunskaper svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har:
• Högskoleutbildning inom IT
• Minst ett års arbetslivserfarenhet inom IT-området
• Körkort
Vem är du?
Vi tror att du är en flexibel och ansvarstagande person med tekniskt intresse. Du är noggrann, serviceinriktad och duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Erfarenhet av arbete som supporttekniker inom firstline eller från en liknande tjänst är meriterande men inget krav. Det viktigaste för oss är att du har en positiv inställning, är driven och vill framåt!
Om Experis
Experis är ett ledande konsultbolag inom IT/Tech i Sverige och del av den globala koncernen ManpowerGroup. Som konsult hos Experis får du chansen att avancera snabbt. Vi hjälper dig att ta nästa karriärsteg inom IT utifrån dina unika talanger. Tillsammans lägger du och din konsultchef upp en plan som möter dina karriärmål. Hos oss har du en trygg anställning och kan se fram emot både spännande arbetsuppgifter och ett nätverk av trevliga och kompetenta kollegor.
Som anställd på Experis har du tillgång till kompetensutveckling till exempel via plattformen Experis Career Accelerator där du har möjlighet att utbilda och certifiera dig inom många områden, exempelvis Cloud och Cyber security.
Experis har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.
Så ansöker duLåter detta intressant? Sök jobbet redan idag, urval sker löpande! Vi tar inte emot ansökningar via mail, men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ellen Egnell på mailadress
ellen.egnell@se.experis.com eller Ellen Rönmark på mailadress
ellen.ronmark@se.experis.com.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22570b52-8582-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis
Jobbnummer 7226612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.