Supporttekniker för 2:a linjens support sökes!
Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Tjänsten som Supporttekniker
Adecco Linköping söker för kunds räkning en supporttekniker för 2:a linjen. Du kommer att arbeta i kundens servicedesk med ärenden som eskalerats från 1:a linjens support. Dina arbetsuppgifter innebär att ge kundens användare telefonsupport dvs. användarstöd, rådgivning samt felsökning. Ärenden anmäls av användare även via epost, post, chatt, fax och webbgränsnitt. I ditt arbete kommer du att hantera ärenden som gäller datakommunikation, serverdrift, distansåtkomst, arbetsplatsutrustning, skrivare, telefoni och mobiltelefoner.
Vem trivs här?
Vi söker dig som har ett intresse av att arbeta med support samt är van att ge ett trevligt kundbemötande. Som person är du analytisk, noggrann och självständig. För att kunna arbeta som supporttekniker behöver du ha erfarenhet av
• komplexa och stora IT-miljöer
• god erfarenhet av ärendehanteringssystem
• support via fjärrstyrning
• minst 1 års erf av 2:a linjen support
• kunskap om kommunikation via nätverk och på distans
• officepaketet, windows XP, Windows 7, Office 2007 och Citrix
Publiceringsdatum2013-04-24Arbetstider och omfattningUppdraget är på heltid med start v. 20
ErsättningEnligt överrenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Axelius, Konsultchef 013 35 88 81
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
S:t Larsgatan 12
58227 LINKÖPING
Jobbnummer 1532186
Observera att sista ansökningsdag har passerat.