Supportspecialist Rekyl
Schotte Systems AB / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Schotte Systems AB i Uppsala Våra kunder och vår personal är det viktigaste i vår vardag på REKYL!
Du märker det direkt när du kliver in på kontoret, atmosfären går inte att undvika. REKYL har ett mysigt & livligt kontor med en familjär stämning där mycket humor, skratt och omtänksamhet blandas med intensivt arbete & brinnande engagemang för våra kunder och att underlätta för dem. Vi älskar att driva utvecklingen framåt, gällande allt från nya produkter till kunder, nya tekniker för utveckling och nya sätt att arbeta internt - allt vi kan hitta för att ständigt förbättra för oss själva och för våra kunder.
Du kommer få ett härligt gäng kollegor, varierade arbetsuppgifter, ständig utveckling och kunskapsdelning för att du ska kunna utveckla dig själv & andra.
Tjänsten innebär:
Tjänsten innebär att du är våra kunders första kontakt när de önskar systemsupport i Rekyl. Dina huvudsakliga uppgifter är att hjälpa och vägleda kunderna via telefon och e-post. Frågorna kan röra allt från systemtekniska installationsfrågor till frågor om rapporter för ekonomiuppföljning, hur man lägger upp en ny användare och en hel del där emellan. Även andra administrativa arbetsuppgifter som registrering av leverantörsfakturor & skapande av dokumentguider förekommer.
Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet. Du som söker är van att arbeta i ett högt tempo i en miljö som ständigt förändras och där ingen dag är den andra lik.
Målsättningen i alla lägen är att ge våra kunder bästa tänkbara serviceupplevelse.
Publiceringsdatum2023-08-31ProfilDet vi söker är någon som är ordningsam och strukturerad och som tycker om att lära sig nya saker och uppskattar utmaningar. Du behöver också vara självständig och lösningsorienterad i ditt arbete och vi söker en lagspelare som verkligen vill medverkar till att föra teamet framåt.
Andra viktiga egenskaper är att du är social, utåtriktad och har någon form av administration- och eller ekonomibakgrund alternativt ett systemtekniskt intresse.
Krav
- Flytande svenska i både tal och skrift
- God engelska i både tal och skrift
- God datavana och vana att jobba i flera olika system
Meriterande
- Tidigare erfarenhet inom kundsupport
- Tidigare erfarenhet av arbete i Rekyl
- Kunskap om företagsekonomi
- Erfarenhet av ekonomisystem
REKYL bygger lättanvända webbaserade verktyg som hjälper dig i vardagen.
Sedan sommaren 2021 är REKYL en del av HVD Group, en teknikkoncern med flera varumärken som bygger den bästa mjukvaran för hantverkare i Europa. Koncernen har över 10 000 kunder och 100 000 användare. HVD Group har genom sin teknik, skalbarhet och operativa styrka byggt en kundupplevelse i världsklass. Koncernen finns i fem länder, däribland Sverige, med över 250 medarbetare. Som en del av Hantverksdata-koncernen ökar möjligheten för vår personal att ta vidare kliv i sin karriär.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Schotte Systems AB (org.nr 556753-8169),
https://www.rekyl.nu/ Arbetsplats Rekyl
Jobbnummer 8075612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.