Supportspecialist
Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des / Supportteknikerjobb / Mölndal
2012-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportspecialist" (publicerad 2013-01-17) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des i Mölndal Västra Götalandsregionen
Regionkansliet innehåller Västra Götalandsregionens ledningsfunktioner och är ett stöd till den politiska organisationen. Kansliet hanterar frågor om hälso- och sjukvård, ekonomi, personal, IT, säkerhet, information och kommunikation. Kansliets uppdrag är av regionövergripande och strategisk karaktär med inriktning på finansiär och ägarperspektiven.
Service Center, som är en av enheterna inom VGR IT, har cirka 190 medarbetare och karaktäriseras av närhet till Västra Götalandsregionens olika verksamheter. Enheten organiseras inom de geografiska områdena Fyrbodal, Göteborgsregionen, Sjuhärad och Skaraborg.
Uppdraget är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT avseende support och med hög servicenivå klara både första och andra linjens support.
Publiceringsdatum2012-11-26Dina arbetsuppgifter• Ta emot, registrera och avsluta ärenden.
• Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin.
• Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT.
KvalifikationerDu ska ha god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Din tekniska kompetens ska innefatta PC, telefoni, skrivare, nätverk och serverutrustning. Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och kunna hantera kundkontakter professionellt. Viktigt är att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Meriterande är om du har god kännedom om sjukvårdsorgansiationen samt erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen. Du har även erfarenhet av liknande arbete.
Övrig informationVi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ange löneanspråk i ansökan.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattning100% tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 2012/3438
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktErik Westlund, Sektionschef 076 - 560 88 28
Marie Hedberg, Teamledare 076-81 50 315
Facklig kontaktErik Hiller, Vision 070-587 27 29
Stig Holmlund, Jusek 070-951 23 45
Iowan Hedendahl, Sveriges ingenjörer 070-880 74 90
FöretagRegionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk
AdressRegionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad
Jobbnummer 1401499
Observera att sista ansökningsdag har passerat.