Supportpersonal till Capio sökes
Dfind IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige 1:st line support
Dfind IT söker en serviceinriktad supporttekniker till Capio för uppdrag centralt i Göteborg. Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag. Som ledande paneuropeisk vårdgivare erbjuder de ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri i fyra länder genom sina sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler. Under 2014 tog Capios 12 357 medarbetare emot 4,6 miljoner patientbesök i sina verksamheter i Sverige, Norge, Frankrike och Tyskland, med en omsättning på 13 200 MSEK. Supportavdelningen supportar hela Sverige på över 100 siter i 11 landsting. De jobbar i en händelserik bransch där man i framtiden står inför en rad olika spännande tekniska utmaningar.
Som supporttekniker kommer du att bemanna Service desk för att ge snabb och effektiv användarsupport i ett team av 4 personer. Ärendena kommer in via telefon, mail och kundens ärendehanteringssystem (Nilex). De flesta inkomma ärenden förväntas lösas av supportpersonalen direkt, utan att skickas vidare till högre instans, vilket ger de anställda möjligheten att även utföra djupare felsökning. Med andra ord har man en bred behörighet och kan utvecklas i sin roll. I tjänsten ingår beredskap var 8:e vecka. Resor kan förekomma i tjänsten.
Avdelningen består av både ett support och ett driftteam med sociala och tekniskt intresserade personer som har kul ihop. På företaget råder en bra stämning och för rätt person finns möjligheter att växa och ta uppdrag på sidan av.
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid som konsult med möjlighet till direktrekrytering hos kund därefter
Sista dag att ansöka är Sista dag att ansöka är 2016-03-31, tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
För information: Har du frågor är du välkommen att kontakta Tova Dahlgren på
tova.dahlgren@dfind.seKvalifikationer/Kunskapskrav:
• Tidigare supporterfarenhet och vana vid teknisk felsökning
• Telefonvana
• Windows XP/Vista/7/8
• System inom hälsa och sjukvård
• Microsoft Exchange
• Citrix
• AD
• Utbildning inom IT är meriterande
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas och trivas i rollen som IT-supporttekniker tror vi att du är serviceinriktad, och engagerad, samt tycker om att hjälpa användare. Du är kommunikativ, har förmåga att prioritera och har en utpräglad känsla för problemlösning.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Just nu ser vi gärna kvinnliga sökande.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretaget specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver.
Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-02-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 200865590
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTova Dahlgren
tova.dahlgren@dfind.seFöretagDfind IT
AdressDfind IT
Östra Hamngatan 23
41110 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 23, 41110 GÖTEBORG
Jobbnummer 2686266
Observera att sista ansökningsdag har passerat.