Supportpersonal Service Desk, semestervikarie
Helpdesk Datasupport AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helpdesk Datasupport AB i Borlänge Vi söker nu två personer som vill arbeta som supportpersonal i vår Service Desk under semesterperioden juni-augusti. Arbetet består av att hjälpa våra kunders kunder som har problem med sin datorutrustning, mjukvaran, nätverket etc. på arbetet via telefon.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet i yrket, men måste kunna förstå bakgrunden till att ett problem i nätverk/utrustning kunnat uppstå. Du har ett stort intresse och mycket bra kunskaper om nätverk, mjukvara och hårdvara. Du ska ha en hög känsla för service och kvalité. Du är ansvarsfull, noggrann, kan utrycka dig på ett professionellt och trevligt sätt, har en positiv attityd och är effektiv. Du är aktiv, är snabb att lära och du tycker om felsökning och problemlösning. Du kan ta emot feedback som en möjlighet till förbättring och du kan ge rak och öppen information.
Du ska ha en hög mjukvaru- och datorvana på felsökningsnivå. Du har hög kunskap och erfarenhet av: Windows 7/XP/Vista, konfigureringar av hård- och mjukvara, MS Office. Det är meriterande om du har nätverksutbildning eller tidigare erfarenhet och har kunskap om Sharepoint och Active Directory. De personliga egenskaperna är viktiga och kommer att spela stor roll i bedömningen.
Du ska kunna tala och skriva flytande svenska och engelska. Du ska kunna kommunicera både muntligt och skriftligt på ett professionellt och trevligt sätt.
Arbetstiden är varierande i ett 8 veckors löpande schema under öppettiderna som är alla dagar 8-22. Anställningsformen är ett vikariat (tidsbegränsad anställning). Du har möjlighet att arbeta deltid eller heltid.
Arbetet inleds med en introduktionsutbildning i maj månad som är på heltid och ca. 4 veckor lång. Därefter arbetar du schemalagd under semesterperioden 2011-06-01 till 2011-08-31.
Din ansökan inklusive en CV emotser vi via e-post på
jobb@helpdeskdata.se . Kom ihåg att lämna telefonnummer som du kan nås på under s.k. kontorstid.
OBS VIKTIGT !!! Märk din ansökan "Ansökan semestervikarie SD 2011" i ämnesraden.
Publiceringsdatum2011-03-21Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@helpdeskdata.seFöretagHELPDESK DATASUPPORT AB
AdressHELPDESK DATASUPPORT AB
BOX 966
78129 BORLÄNGE
KontorsadressHANTVERKARGATAN 4
BORLÄNGE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0243-213800
E-postadress:
jobb@helpdeskdata.se Jobbnummer 881854
Observera att sista ansökningsdag har passerat.