Supportmedarbetare till Kontek
Kontek Lön AB / Backofficejobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontek Lön AB i Ljungby,
Älmhult,
Alvesta,
Värnamo,
Markaryd eller i
hela Sverige Om Kontek
Vi inkluderar smart teknik i lön och HR arbetet och erbjuder helt webbaserade, flexibla lösningar. Våra kraftfulla program inom löne-, tid- och reseredovisning hjälper tusentals företag och organisationer till en smidigare lönehantering. Vi erbjuder även outsourcing för kortare eller längre perioder samt support och utbildning. Kontek ingår i Vismakoncernen och har varit verksamt i lönebranschen sedan 1934.
Vi har cirka 170 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Värnamo och med huvudkontor i Ljungby. Vi är experter på HR och det genomsyrar givetvis även hur vi bygger vår egen arbetskultur. Hos oss får du inte bara ett spännande uppdrag, vi är måna om dig som anställd och att skapa rätt förutsättningar för dig att trivas och utvecklas med oss.
Publiceringsdatum2023-12-15ArbetsuppgifterVi söker dig med rätt inställning och förmåga att supportera våra kunder i Konteks HR-system(HRM). Systemet hanterar allt från tid, resor, flextid och onboardingflöden. Ditt uppdrag är att möta våra kunders frågor och problem via telefon och ärenden. Frågorna har en stor bredd mellan basic och komplexitet. Du förväntas skapa ett förtroendegivande kundmöte som levererar en enkel, snabb och korrekt programsupport, och som givetvis leder till stor kundnöjdhet.
Du får omkring 20 engagerade kollegor och tillsammans gör vi inte bara viktiga saker, utan har också väldigt roligt på jobbet :)
KvalifikationerVi vill att du har arbetat minst ett par år inom service, gärna i någon form av kundtjänst. Med fördel i en molnbaserad produkt som varit komplex och krävt detdär lilla extra av dig att förstå. Har du erfarenhet från någon del inom HR-området är det ett plus, men inget krav.
Du lämnar inte kunden med halva lösningar, utan har en naturlig problemlösningsförmåga och genuin vilja att förstå kundens utmaningar. Samtidigt behöver du ha modet att prioritera och balansera nivån i leveransen utifrån våra uppsatta mål och riktlinjer. Teknisk systemförståelse och datavana är en grundförutsättning och tillsammans med logiskt tänkande skapar det dig goda förutsättningar att lyckas i rollen. Din nyfikenhet gör att du aldrig tappar fart och ständigt säkerställer att kunden jobbar på smartaste sättet, och på så sätt får ut så mycket som möjligt av programmet.
Du är självgående men lever utifrån Above all we are a team. På supporten är vi ett lag där vi alla varje dag strävar efter att tillsammans göra kunderna nöjda!
Arbetet innebär mycket kundkontakt via telefon, men många frågor kommer också i skriftliga kanaler. Det ställer krav på din höga servicegrad och goda bemötande, samt att du kan uttrycka dig på ett bra sätt i både tal och skrift.
Tjänsten har placering i Ljungby, men givetvis har du möjlighet att arbeta en viss del på distans. Hos oss balanserar du som vill veckan mellan kontor och distansarbete. Vi vet att många uppskattar det och att det skapar förutsättningar för ett hållbart arbetsliv. Som medarbetare på Kontek blir du en viktig resurs och får möjlighet att göra skillnad. Kontek är mitt i en spännande resa där du och din erfarenhet blir en viktig del.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C169132".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kontek Lön AB (org.nr 556065-0318)
Kontakt Gruppchef
Pontus Axelsson
0372-89062 Jobbnummer 8330636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.