Supportmedarbetare till FDT Systems
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-04-10Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FDT System har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FDT System en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supportagent arbetar du huvudsakligen med programsupport för företagets produkter samt felsökning av programvara och kringutrustning. Du tar emot inkommande samtal från företagskunder och hjälper dem med frågor kring produkterna. Du lyssnar till kundens behov och informerar om ert tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Målet är alltid att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och för en kontinuerlig dialog med din chef för att få den stöttning och utmaning du behöver. Anställningen inleds med en gedigen introduktion som innefattar både praktisk och teoretisk utbildning som låter dig successivt växa in i rollen.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår
• Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet
• Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT eller teknik
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet av first line support är meriterande
• Erfarenhet av butiksarbete och användning av kassasystem är meriterande
• Kunskap inom ekonomi är meriterande
För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sanna Strandin
sanna.strandin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8600065
Observera att sista ansökningsdag har passerat.