Supportmedarbetare inom ekonomi till Handelssystem

Hogia Service AB / Redovisningsekonomjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund, Stockholm eller i hela Sverige

Hogia Handelssystem AB, ingår i Hogiagruppen och erbjuder administrativa lösningar anpassade för handelsbranschens behov.

Vi har lång erfarenhet av våra kunders arbetsflöden och en god förståelse för hur branschen fungerar. Hogia är en kunskapsintensiv koncern som sätter individen och personlig utveckling i fokus och erbjuder en småskalig miljö präglad av entreprenörskap

Nu finns en möjlighet för dig som är serviceinriktad och lösningsorienterad, samt har kompetens inom ekonomi att starta din karriär hos oss!

Publiceringsdatum
2019-11-04

Om tjänsten
Som supportmedarbetare hos oss kommer du att ingå i ett team där vi tillhandahåller support av våra systemlösningar inom ekonomi. Vi har daglig kontakt med våra kunder via telefon, mail och direktuppkopplingar. Frågorna varierar mellan enklare användarfrågor till komplexa felsökningar. Kunderna finns inom både detaljhandeln och partihandeln. Vi arbetar varierat och använder agila arbetsmetoder som stöd för planering och uppföljning.

Du kommer att arbeta med:

- support för produkterna Hogia Ekonomi och Open Business
- hålla demos samt konsultationer och utbildningar

Detta är en möjlighet för dig som vill utvecklas inom ekonomi kopplat till retail och fördjupa dina kunskaper inom integrationer för helhetslösningar, e-handel och affärssystem. Tillsammans med våra partners hjälper vi våra kunder att bli mer digitala. Vill du vara med på vår spännande utvecklingsresa?

Vem är du?

Du har en bakgrund inom ekonomi och kundkontakter. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och att du har erfarenhet av att hålla utbildningar eller konsultationer. Har du dessutom tidigare arbetat i handelsbranschen så är det meriterande. Vi tror att du är nytänkande och kreativ, då vi arbetar i en föränderlig bransch. Framöver ser vi att vi behöver förenkla kundservicen samt höja kundnyttan när kunderna ställer nya krav på tillgänglighet - här tror vi att du vill vara med och påverka nya arbetssätt genom exempelvis filmer. Som person är nyfiken på att lära dig nya saker, är serviceminded och trivs med att samarbeta. Du kommunicerar väl på både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.

Välkommen in med din ansökan!

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 675 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hogia Service AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2019/74".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hogia Service AB (org.nr 556415-4176)

Arbetsplats
Hogia Handelssystem AB

Jobbnummer
4938598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Service AB: