Supportassistent till Goodyear

Brain / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brain i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Är Du en duktig administratör som letar nya utmaningar?

Goodyears Sales Support Team söker en duktig supportassistent

Goodyear är idag ett utav världens största företag. De har sin verksamhet spridd över sex kontinenter med en årlig försäljning på 15 miljarder dollar. Förutom däck av märket Goodyear producerar de även flera andra välkända märken såsom Dunlop, Kelly, Fulda, Lee, Sava och Debica. De affärsenheter som inte producerar däck tillverkar gummiprodukter och polymer för en rad olika marknader inom bilindustrin och andra industriella branscher. Som supportassistent kommer Du att sitta på Goodyears nordiska huvudkontor, i fräscha lokaler invid Orminge centrum.

Arbetsbeskrivning: Du kommer att ingå i ett Sales Support Team som riktar sig mot hela den nordiska marknaden. Du assisterar där tre stycken säljsupport-personer med diverse administrativa uppgifter. Du tar fram information och statistik samt sammanställer enklare rapporter och tabeller. Du administrerar priser, rabatter och avtalsvillkor. Allt arbete sker i affärssystemet SAP och i excel. Trots att det är en assistentroll så har Du stora möjligheter att påverka rutiner och komma med egna förslag och idéer på hur arbetet kan utföras och förbättras.

Arbetets omfattning: Heltid 8:00-17:00 med 60 min lunch, rekrytering med tillsvidareanställning hos Goodyear.

Kompetenskrav: Du har goda kunskaper i engelska och svenska, meriterande är även kunskaper i något av de övriga nordiska språken. Du är en god datoranvändare och hanterar excel utan svårigheter,

Arbetslivserfarenhet: Administrativ erfarenhet är ett krav, en fördel är om Du tidigare har arbetat i SAP. Du har erfarenhet av att jobba i ett högt tempo.

Personliga egenskaper: Du är en framåt och trevlig person med en öppen och positiv inställning. Du är analytisk och kreativ, en person som tar egna initiativ och gärna förbättrar och förändrar befintliga rutiner för att få ett så effektivt arbetsflöde som möjligt. Vidare är Du stresstålig och flexibel och hjälper till där det behövs. I ditt arbete är Du mycket noggrann och strukturerad och Du trivs med att ha ordning omkring dig - Du är en administratör uti fingerspetsarna!

Övrigt: Goodyear är ett globalt företag med goda karriär- och utvecklingsmöjligheter världen över. Som anställd på Goodyear har Du tillgång till särskilda förmåner såsom personalrabatter på däck, 7 veckors semester, 1500 kr/år i friskvårdsbidrag etc.

Intresserad? Skicka in din ansökan till hr_office@brainbemanning.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Supportassistent till Goodyear". Skicka Din ansökan snarast då urval sker löpande. Frågor besvaras av Jenny Sundberg på telefon 08-440 80 68

Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, HR, marknad, försäljning, service och administration.

Publiceringsdatum
2007-11-08

Anställningstyp/arbetstider
Heltid 8:00-17:00 med 60 min lunch, rekrytering med tillsvidareanställning hos Goodyear.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: hr_office@brainbemanning.se

Företag
BRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-4408090
Mer information på http://www.brainbemanning.se

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Jobbnummer
49365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brain

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brain: