Support-konsult
Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2013-07-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support-konsult" (publicerad 2013-08-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige KIBIs produkt Approve-it, som är en lösning för elektronisk fakturahantering, är marknadsledande inom molntjänster med flest antal företagskunder i Sverige. KIBI:base produkterna för patientinformationshantering på sjukhusmarknaden används av över 100 sjukhus i Norden. KIBI bildades 1997 genom ett utköp från Eastman Kodak Company. Företaget har huvudkontor i Stockholm, centralt beläget, med kontor i Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. KIBI utvecklar egna programvarulösningar och samarbetar med ledande utvecklare av programvaror och hårdvara. KIBI är verksamma inom tre kärnområden - Patientjournalhantering, Informationshantering och Elektronisk Fakturahantering.
Vad erbjuder vi på KIBI
Som support-konsult på KIBI ges du möjlighet att arbeta på ett företag där laganda, kvalité och kunderna står i fokus. Vi erbjuder en varierande tjänst där vi samarbetar med flera av Nordens ledande kunder inom sjukvård, försäkring, ekonomi och finans.
För oss är varje medarbetare viktig. Vi trivs och har roligt tillsammans. Vår organisation präglas av ett öppet och prestigelöst klimat, där nya idéer välkomnas och man inte är rädd för att be varandra om hjälp.
Vem trivs här
Vi tror att du brinner för att supportera kunder och har en förmåga att sätta dig in i varierande problemställningar och hitta lösningar. Det är viktigt att du har haft liknande arbetsuppgifter tidigare och är van vid att dokumentera alla aktiviteter som sker. Du är självgående, serviceinriktad och strukturerad med god förmåga att hantera stress. En av dina främsta drivkrafter är att avsluta saker och det är viktigt för dig att uppnå resultat med god kvalité.
Du ansvarar för den tekniska supporten i Sverige och själv utveckla och driva arbetet framåt. Som teknisk support kommer du vara KIBI's 2nd Line supportstöd mot företagets kunder. Kontakten med 1st Line respektive kunder kommer främst ske via telefon och mail. Ärenden som kommer till dig är sådana som 1st Line behöver hjälp med, d v s av lite mera utmanande karaktär. Du ska också vara personen som eskalerar ärenden vidare till utvecklings avdelningen, 3rd Line Support.
I rollen ingår att ta emot tekniska frågor kring informationsverktyget, lära kunder systemet via online utbildningar och uppdatera användarkonton. Utbildning mot KIBI's kunder görs främst online, men ibland kan den även ske på plats ute hos kund. Felsökning av websystem baserade på IIS och ASP.
Publiceringsdatum2013-07-10KvalifikationerGenerell MS server kunskap (ISS, FTP, osv)
Generella kunskaper om databaser, framförallt MS SQL, DTS / SSIS / Stored Procedures
Sskriva enklare SQL-frågor - ändra värden i databasen
Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - svenska och engelska.
Meriterande med kunskaper eller erfarenheter inom:
Classic ASP, Visual Basic
Webutveckling
• NET, MVC
Grundläggande ekonomikunskaper
Sök redan idag!
Vi samarbetar med Adecco i denna rekrytering. Vi arbetar löpande med processen, varför vi ber dig söka omgående, sista ansökningsdag är dock 15 Augusti. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta då gärna Lena Wassén, rekryteringskonsult på Adecco,
lena.wassen@adecco.se KIBI är Sveriges största leverantör av en molnlösning för leverantörsfakturahantering.
http://www.approve-it.se/Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Wassen
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kistagången 16
16429 KISTA
Jobbnummer 1604233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.